Wpis z mikrobloga

@Akos

Ja myśle, że nie o to chodzi. Wypadki się zdarzają, tutaj ewidentna wina kierowcy auta, ale czy twoje życie warte jest tego? Gdyby typ jechał wolniej miałby więcej czasu na reakcje. Zasada ograniczonego zaufania, nie po to są przepisy żeby je lekceważyć, w głównej mierze są one dla bezpieczeństwa kierowców.

W takich miejscach zapieprzania 20 ponad limit jest głupstwem, nawet jeśli to nie jest wina motocyklisty to życie człowieka jest więcej
wszyscy co tutaj piszą że sam motocyklista sobie winien, oczy miał w dupie, albo w ogóle ślepy i #!$%@? i ogólnie dobrze mu tak, jestem ciekaw czy faktycznie nigdy nie przekraczacie limitu, nawet o kilometr, zawsze zwalniacie, się rozglądacie i widzicie każdego pieszego.... #!$%@? supermeni z rentegnami co widzą przez wiaty i inne pojazdy, oraz są w stanie wyczuć każdy ruch który możę im zagrozić.
Wszyscy myślą że są tacy ponadprzeciętni, a
no ale wina motocyklisty bo przekroczył prędkość 20 czy 30 km/h


@Akos: Energia kinetyczna jest wprost proporcjonalna do kwadratu prędkości.
Motocykl z kierowcą ważący razem 300kg ma energie kinetyczną:
50km/h => 29400 J
70km/h => 57624 j
80km/h => 75264 j

Jadać 20 km/h ponad limit układ hamulcowy musi walczyć z prawie 2 razy większą energią kinetyczną pojazdu.
inshallah - > no ale wina motocyklisty bo przekroczył prędkość 20 czy 30 km/h

@Akos:...

źródło: Fiz-37

Pobierz
Miał podjechać do przejścia dla pieszych z taką prędkością, żeby w razie potrzeby być w stanie przed nim wyhamowywać, a nie #!$%@?ć się z impetem w samochód kilkanaście metrów za przejściem.


@dondon: Jak już piszemy o tym kto co miał robić to kierowca Passeratti miał się popatrzeć czy nie wymusza pierwszeństwa komuś poruszającemu się na drodze z pierwszeństwem
@Marek_Licyniusz_Krassus: czat na telefonie to głupota, ale nie byłbym taki pierwszy do osądu że to go zgubiło, wystarczy na ułamek sekundy obejrzeć się w złą stronę, aby ocenić sytuację aby z drugiej strony coś Ci wyjechało.
Załóż sobie kask motocyklowy to zobaczysz jakie masz w nim widzenie, oraz jak dużo może Cię ominąć jadąc przepiosowo kiedy zerkniesz w lusterko i przez chwilę dłuzej zajmie Ci akomodacja oka...
Banda internetowych cwaniaków co
@Reezu: Nie przeczę, trafiło na siebie 2 debili wymuszających pierwszeństwo i nie potrafiących zachować się na drodze, aczkolwiek kierowca Passata miał prawo założyć, że ten na skuterze zatrzyma się przed pasami, co powinien zrobić.
@crahn: Nie widać prędkości, ale oceniam na ok. 70kph, co nie jest jakąś niespotykaną prędkością na polskich drogach, sama droga jest szeroka, prosta z dobrą widocznością i pierwszeństwem. Tak, trzeba jechać wolniej, ale nie ze względu na ograniczenia, tylko dlatego, że po drogach jeżdżą ślepi kretyni. Moje zdanie wynika stąd, że sam jeżdżąc wolno mam podobne sytuacje. W zasadzie wszystkie groźne sytuacje jakie miałem wynikały z błędów innych. Mimo to ja
@Invisiblinio: czyli łamiesz przepisy 1, 2 czy 5km/h... Jakbyś ściągnął kogoś na ulicy, to można by było na Tobie takie same psy wieszać co na tym motocykliście.
WYSTARCZYŁO SIE TRZYMAĆ PRZEPISÓW I ZWOLNIĆ CZUJNIE BO WARUNKI, GEOMETRIA SKRYŻOWANIA, ŚWIATŁO... HURR DURR