Aktywne Wpisy
Tywin_Lannister +335
rzygać się chce
A jeszcze bardziej chce się rzygać, że pomimo tego, iż istnieje szansa, aby ugasić ten pożar w burdelu, głosując przeciwko pisowi w październiku, to zasrane śmieszki wolą się bawić w jakieś konfederackie eksperymenty, co skończy się trzecią kadencją kaczystów.
Tfu na was jak i na Glapę - za ten cynizm i niedojrzałość. W końcu najważniejsze, żeby lewaków dupa bolała.
#nieruchomosci #bekazpisu #gielda #polityka
A jeszcze bardziej chce się rzygać, że pomimo tego, iż istnieje szansa, aby ugasić ten pożar w burdelu, głosując przeciwko pisowi w październiku, to zasrane śmieszki wolą się bawić w jakieś konfederackie eksperymenty, co skończy się trzecią kadencją kaczystów.
Tfu na was jak i na Glapę - za ten cynizm i niedojrzałość. W końcu najważniejsze, żeby lewaków dupa bolała.
#nieruchomosci #bekazpisu #gielda #polityka
Witajcie - chciałem opisać moje dzisiejsze doświadczenia z firmą INPOST.
W woli wyjaśnienia - jestem małym producentem urządzeń elektronicznych.
14.04.2023 wysłałem paczkę - na prośbę kupującego skorzystałem z usług firmy kurierskiej INPOST.
Urządzenia takie jak na fotografii poniżej zapakowane są w woreczek z folii bąbelkowej.
A następnie wkładane wraz z wypełniaczem do kartonu o wymiarach 13x18x6,5 cm
Następnie ten karton wkładany jest do dużego kartonu (w tym wypadku) o wymiarach 20x20x30 cm. Przestrzenie pomiędzy małym kartonem a dużym szczelnie została wypełniona wypełniaczem kartonowym, folią bąbelkową itd.
Na zdjęciach tego nie widać ale mały karton umiejscowiony jest dokładnie w środku dużego i równo z każdej strony otoczony wypełniaczem.
Tak przygotowana paczka została dostarczona do paczkomatu.
Jaki było moje zdziwienie gdy klient tuż po odebraniu wysłał do mnie te zdjęcia.
Szybka analiza tematu - ktoś przejechał po paczce - gdyż nawet plastikowa obudowa (ABS) popękała. No ale nic - przecież ubezpieczam zawsze przesyłki - więc uspokoiłem klienta że zgłosimy reklamację i na pewno "będzie dobrze".
No niestety nie jest dobrze - gdyż INPOST odrzucił reklamację . Jako powód podał - zbyt słabe zabezpieczenie paczki !
Przepraszam że wylewam tu swoje żale - ale jak już pisałem trochę wysyłam paczek i zdarzyło mi się złożyć reklamację - ale nigdy tak ewidentnie nie była to wina przewoźnika. Zatem nie polecam - INPOSTU. Do tej pory myślałem że to poważna firma - ale bardzo się myliłem. Nie wiem jak jeszcze można by zabezpieczyć przesyłany sprzęt (poza zalania go zbrojonym cementem).
Po złożeniu wniosku InPost Magicznie uznał reklamację i dostałem zwrot pieniędzy, nie musiałem nawet czekać na samo ADR. Panowie z UKE przepięknie rozwinęli moje i tak już rozbudowane pismo i wręcz zaorali inPost. Samo UKE zadziałało błyskawicznie (jak na urząd) i całą sprawę wyjaśnili w tydzień. Co istotne, dodali
Po rozpakowaniu okazało się że jest
Zasadniczo "za słabo zapakowane" to wtedy gdy paczka na zewnątrz jest ok, ale w środku towar się rozwalił, albo gdy paczka się rozpadła, bo była za słaba do ciężaru towaru.
No i wiadomo kto winny. Przecież zewnętrzny karton to gównokartonik a meble spadające na paczki to norma. OP #!$%@?ł pakowanie a inpost sprawił się jak nigdy.