Wpis z mikrobloga

Zobaczcie jak INPOST robi z ludzi idiotów !
Witajcie - chciałem opisać moje dzisiejsze doświadczenia z firmą INPOST.
W woli wyjaśnienia - jestem małym producentem urządzeń elektronicznych.
14.04.2023 wysłałem paczkę - na prośbę kupującego skorzystałem z usług firmy kurierskiej INPOST.
Urządzenia takie jak na fotografii poniżej zapakowane są w woreczek z folii bąbelkowej.

A następnie wkładane wraz z wypełniaczem do kartonu o wymiarach 13x18x6,5 cm
Następnie ten karton wkładany jest do dużego kartonu (w tym wypadku) o wymiarach 20x20x30 cm. Przestrzenie pomiędzy małym kartonem a dużym szczelnie została wypełniona wypełniaczem kartonowym, folią bąbelkową itd.
Na zdjęciach tego nie widać ale mały karton umiejscowiony jest dokładnie w środku dużego i równo z każdej strony otoczony wypełniaczem.
Tak przygotowana paczka została dostarczona do paczkomatu.
Jaki było moje zdziwienie gdy klient tuż po odebraniu wysłał do mnie te zdjęcia.

Szybka analiza tematu - ktoś przejechał po paczce - gdyż nawet plastikowa obudowa (ABS) popękała. No ale nic - przecież ubezpieczam zawsze przesyłki - więc uspokoiłem klienta że zgłosimy reklamację i na pewno "będzie dobrze".

No niestety nie jest dobrze - gdyż INPOST odrzucił reklamację . Jako powód podał - zbyt słabe zabezpieczenie paczki !

Przepraszam że wylewam tu swoje żale - ale jak już pisałem trochę wysyłam paczek i zdarzyło mi się złożyć reklamację - ale nigdy tak ewidentnie nie była to wina przewoźnika. Zatem nie polecam - INPOSTU. Do tej pory myślałem że to poważna firma - ale bardzo się myliłem. Nie wiem jak jeszcze można by zabezpieczyć przesyłany sprzęt (poza zalania go zbrojonym cementem).
Pobierz bluebit - Zobaczcie jak INPOST robi z ludzi idiotów !
Witajcie - chciałem opisać moje...
źródło: inpost
  • 138
@Escalade: czasem też może nieuczciwy klient, ja na 150+ przesyłek nigdy nie mialam problemu ze zniszczeniem paczki, jedynie czasem były bardzo kiepsko zapakowane przez sprzedającego, no i raz mi się zdarzylo ze brakowało czesci zamówienia i sprzedawca uparcie twierdzil ze wszystko włożyli, ze maja zdjęcia z ksner i ze pakuja 2 osoby, towaru nie otrzymałam i nie oszukiwałam, wkojcu doslali brakujace rzeczy, inaczej bylby negatyw i tyle bo tez to nie
@bluebit: Hej, miałem identyczną sytuację. Wpierw napisz reklamacje, potem odwołanie - oba odrzucą. Wtedy otwierają Ci się wrota do procedury ADR: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-pocztowe/dochodzenie-roszczen/adr-menu/

Po złożeniu wniosku InPost Magicznie uznał reklamację i dostałem zwrot pieniędzy, nie musiałem nawet czekać na samo ADR. Panowie z UKE przepięknie rozwinęli moje i tak już rozbudowane pismo i wręcz zaorali inPost. Samo UKE zadziałało błyskawicznie (jak na urząd) i całą sprawę wyjaśnili w tydzień. Co istotne, dodali
Pobierz MalowanyPtak - @bluebit: Hej, miałem identyczną sytuację. Wpierw napisz reklamacje, p...
źródło: scalone
Ja z nimi miałem to samo sprzedawca wysłał do mnie paczkę nadaną w paczkomacie,a ja ją miałem odebrać w paczkomacie tyle że paczka urosła i poprosili mnie o adres że dostarczą pod dom i tak też się stało chłop wniósł paczkę ja ledwo zdążyłem z nim porozmawiać a on powiedział że ta paczka się w paczkomacie nie zmieści zapytałem jak to skoro została nadana w paczkomacie?
Po rozpakowaniu okazało się że jest
Inpost to nadfirma i takie drobiazgi jak pognieciony kartonik przy ogromnym blasku oraz całokształcie działalności firmy, wnoszącym gigantyczny wkład w rozwój polskiej gospodarki i dokonaniu rewolucji w branży e-sprzedaży, nikogo nie interesują. Inpost jest, działa nienagannie i to się liczy najbardziej. Wszyscy powinniśmy być mu wdzięczni po wsze czasy za to jak odmienił rynek dostaw i jakakolwiek krytyka powinna być uznawana za działanie na szkodę wspólnego dobra jakim jest Inpost.
Odrzucenie absurdalne, bo widać zniszczenie paczki z zewnątrz.

Zasadniczo "za słabo zapakowane" to wtedy gdy paczka na zewnątrz jest ok, ale w środku towar się rozwalił, albo gdy paczka się rozpadła, bo była za słaba do ciężaru towaru.
@Gumispam

np. meble pospadały


No i wiadomo kto winny. Przecież zewnętrzny karton to gównokartonik a meble spadające na paczki to norma. OP #!$%@?ł pakowanie a inpost sprawił się jak nigdy.
@bluebit: inpost #!$%@?ć prądem za ich system reklamacji. Klient jest z góry traktowany jako oszust, zalewają Cię mnóstwem prawniczego bełkotu i wymagają miliona papierków, nawet przy ich ewidentnej winie - zagubionej paczce o wartości 50zł xD
@bluebit swego czasu miałem przyjemność wożenia paczek z deutsche post do inpostu czy poczty polskiej. Rozladunki jak i załadunki wyglądają tak że jak paczka ma szczęście to wjedzie na wózku albo worku, w każdym innym przypadku rzuca się paczką jak najdalej. Jeśli coś trzeba przesunąć to się nogą przesuwa a i kopanie jest czymś normalnym.
@bluebit: Ja #!$%@?ę xD Chcieli upchać ten karton wysoko pod sufit z tyłu i wypadł im pewnie jak cofał drugi bus tyłem do niego. Widziałem podobną akcję z DPD jak tak właśnie zmiażdżyli duży karton z kaskiem motocyklowym. Oczywiście otrzepali i wrzucili dalej na busa xD