Wpis z mikrobloga

Zobaczcie jak INPOST robi z ludzi idiotów !
Witajcie - chciałem opisać moje dzisiejsze doświadczenia z firmą INPOST.
W woli wyjaśnienia - jestem małym producentem urządzeń elektronicznych.
14.04.2023 wysłałem paczkę - na prośbę kupującego skorzystałem z usług firmy kurierskiej INPOST.
Urządzenia takie jak na fotografii poniżej zapakowane są w woreczek z folii bąbelkowej.

A następnie wkładane wraz z wypełniaczem do kartonu o wymiarach 13x18x6,5 cm
Następnie ten karton wkładany jest do dużego kartonu (w tym wypadku) o wymiarach 20x20x30 cm. Przestrzenie pomiędzy małym kartonem a dużym szczelnie została wypełniona wypełniaczem kartonowym, folią bąbelkową itd.
Na zdjęciach tego nie widać ale mały karton umiejscowiony jest dokładnie w środku dużego i równo z każdej strony otoczony wypełniaczem.
Tak przygotowana paczka została dostarczona do paczkomatu.
Jaki było moje zdziwienie gdy klient tuż po odebraniu wysłał do mnie te zdjęcia.

Szybka analiza tematu - ktoś przejechał po paczce - gdyż nawet plastikowa obudowa (ABS) popękała. No ale nic - przecież ubezpieczam zawsze przesyłki - więc uspokoiłem klienta że zgłosimy reklamację i na pewno "będzie dobrze".

No niestety nie jest dobrze - gdyż INPOST odrzucił reklamację . Jako powód podał - zbyt słabe zabezpieczenie paczki !

Przepraszam że wylewam tu swoje żale - ale jak już pisałem trochę wysyłam paczek i zdarzyło mi się złożyć reklamację - ale nigdy tak ewidentnie nie była to wina przewoźnika. Zatem nie polecam - INPOSTU. Do tej pory myślałem że to poważna firma - ale bardzo się myliłem. Nie wiem jak jeszcze można by zabezpieczyć przesyłany sprzęt (poza zalania go zbrojonym cementem).
bluebit - Zobaczcie jak INPOST robi z ludzi idiotów !
Witajcie - chciałem opisać moje...

źródło: inpost

Pobierz
  • 138
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bluebit: odwołuj się, z tego co mi wiadomo to 1-2 cm wypełnienia musi być między zawartością paczki, a kartonem (według ich standardu). Ewentualnie przepakuj to i wyślij ponownie i spisz od razu protokół szkody z kurierem przy odbiorze i wtedy próbuj.
  • Odpowiedz
@bluebit: Pisz na LinkedIn jak masz zasięgi (jak nie to wrzuć link tu, to Ci wyplusujemy wpis). Ich CEO często się udziela na LinkedIn i widziałem, że jak jakaś sprawa nabierała tam rozgłosu to często interweniuje osobiście (bo wiadomo liczy się wizerunek firmy ( ͡° ͜ʖ ͡°))
  • Odpowiedz
  • 207
@Nihad_Kantic: Ja nie chce nic ugrać (może poza antyreklama). Poradze sobie :) urządzenie klientowi wymienię i wyślę czymś innym.... Ale sku*******wo trzeba piętnować.
  • Odpowiedz
@bluebit: ogólnie mam w dupie co polecasz a co nie, inpost dostarcza przesyłki najszybciej i zwykle najlepiej i będę korzystał i tak, bo nie ma żadnej konkurencji w pl
  • Odpowiedz
@bluebit: Na fb jest grupa "InPost - Niezadowoleni klienci - Oszukani przez firmę InPost". Jestem jej członkiem od długiego czasu i chyba każda sprawa tak się kończy. Zbyt słabo zabezpieczona paczka to standardowy tekst gdy coś się uszkodzi.

Sam również miałem "w 100% pewne reklamacje", które zostały odrzucone. Nie wiem jak ta reklamacja tam działa, czy jakieś premie im odcinają jak za duży procent zaakceptowanych będzie czy jak. Siedza tam
  • Odpowiedz
@bluebit: tu to już masarka, sam nie raz wyjąłem paczkę z paczkomatu, która wyglądała jakby ktoś na nią nadepnął
czasami mam wrażenie że lepiej coś wysłać gabarytem A, niż kartonikiem gabaryt B, bo trzeba go przygotować na to że ktoś na nim "usiądzie"
  • Odpowiedz
@bluebit: czym byś nie wysłał to i tak można wtopić. Raz jedna z tych większych firm kurierskich chciała dostarczyć naszemu klientowi laptopa po którym przejechał raczej cięższy pojazd, bo laptop był wygięty jak banan. Co ciekawe uruchomi się skubany, więc Dell serio robi pancerne sprzęty xd
  • Odpowiedz
@bluebit: swoją drogą co konkretnie produkujesz, pochwal się, Mirasy jakieś kupią i będziesz miał profit z tej akcji przynajmniej.
BTW ja dziś wysłałem paczkę o wadze 8 kg DPD i się kurna zaczynam bać też:)
  • Odpowiedz