Wpis z mikrobloga

Ciekawe, ciekawe. Pytanie co będzie z tymi terenami po nich.


@Darth_Gohan: Jak podano w komunikacie, przedsiębiorstwo podpisało już list intencyjny ws. sprzedaży wydzielonych nieruchomości we Wrocławiu na rzecz Vargas Holding.

"Nowy inwestor rozpocznie działalność o innym profilu i będzie stopniowo rozbudowywał zakład produkcyjny we Wrocławiu. Produkcja rozpocznie się w 2024 roku i będzie rozwijana w kolejnych latach. List intencyjny obejmuje zamiar Vargas Holding zaoferowania zatrudnienia części pracowników Volvo Buses, niektórych już
@Anakee: póki Volvo było szwedzkie to jakoś nie mieli problemu z trzymaniem produkcji w Europie, niemieckie koncerny motoryzacyjne też trzymają swoje produkcje głównie w Europie. Ogólnie europejskie firmy póki mają tutejszych właścicieli trzymają tutaj interesy, chociaż współpracują z innymi rynkami w celu uzyskania tańszych komponentów.
póki Volvo było szwedzkie to jakoś nie mieli problemu z trzymaniem produkcji w Europie, niemieckie koncerny motoryzacyjne też trzymają swoje produkcje głównie w Europie.


@StdPtr: dlatego Volvo zbankrutowało,, potem się sprzedało Fordowi i ponownie zbankrutowało. To może sugerować, że ich model biznesowy jest do bani.
Niemcy (BMW) robi silniki w Indiach i Chinach. Także w Chinach robią część tańszych motocykli.
Chińczycy właściciele to dla nich liczą się cyferki, przeniesie się produkcję do Azji to będzie taniej (...)

póki Volvo było szwedzkie to jakoś nie mieli problemu z trzymaniem produkcji w Europie,

@StdPtr: od kiedy Chińczycy są właścicielami AB Volvo? Te 8,2% udziałów Geely wywraca wszystko do góry nogami dając im zawrotne 16,0% głosów? Najwięcej udziałów, bo 8,6% dające 27,7% głosów ma AB Industrivärden. To już w takim Mercedesie Geely ma więcej
@Iudex: z tym przejęciem to nic pewnego i nikt nic na tą chwilę nie gwarantuje. I to zapewne byłby zupełnie inny biznes, a pewnie i skala zatrudnienia mniejsza.