Aktywne Wpisy
Zdradze wam przepis na spokojne i szczesliwe zycie w zwiazku - zone trzeba traktowac jak zone.
Nie wolno podchodzic do niej jak do rownego sobie, kobiety nie rozumieja wielu rzeczy, czesto kieruja sie emocjami a nie logika. Oczywiscie dziala to tez w druga strone, gdzie jest lepsza ode mnie w wielu aspektach ale dzisiaj nie o tym.
Mam 28lv, zona 26lv jestesmy malzenstwem od 3 lat, w zwiazku od 4. Od samego
Nie wolno podchodzic do niej jak do rownego sobie, kobiety nie rozumieja wielu rzeczy, czesto kieruja sie emocjami a nie logika. Oczywiscie dziala to tez w druga strone, gdzie jest lepsza ode mnie w wielu aspektach ale dzisiaj nie o tym.
Mam 28lv, zona 26lv jestesmy malzenstwem od 3 lat, w zwiazku od 4. Od samego
rzzz +210
Badanie z końcówki 2023.
Ponad 80% rodaków nie ma nawet 50 tys. złotych. Najprawdopodobniej znakomita większość z nich nigdy nie widziała takich pieniędzy na koncie.
Nie przeszkadza im to brać hipotek na 700k na dwa pokoje. Bo to fair price jest.
Jakby mick napisał, to nie jest śmieszne...
#nieruchomosci
Ponad 80% rodaków nie ma nawet 50 tys. złotych. Najprawdopodobniej znakomita większość z nich nigdy nie widziała takich pieniędzy na koncie.
Nie przeszkadza im to brać hipotek na 700k na dwa pokoje. Bo to fair price jest.
Jakby mick napisał, to nie jest śmieszne...
#nieruchomosci
w styczniu wspaniała firma Ryanair odwołała mi lot 17h przed planowanym wyolotem. Od razu zwróciłem pieniądze za bilet, ale hotel niestety nie zgodził się zwrócić nawet części pieniędzy (w związku że było to 17h przed wylotem). Zgłosiłem więc sprawę i wysłałem dwa wnioski, jeden o odszkodowanie a drugi o zwrot kosztów poniesionych (hotel i bilet pociągiem). Co do odszkodowania odpisali po kilku dniach, co do zwrotów kosztów niestety dziś mija 29 dzień roboczy i odpowiedzi dalej brak. Znalazłem gdzieś info w necie z jakimiś artykułami prawnymi w lotnictwie, że jeżeli nie odpowiedzą w ciągu 30 dni to sprawa automatycznie powinna zostać uznana za pozytywną. Patrząc jak ta firma dyma swoich klientów, mam przepuszczenie, że mogą nie przyznać nam rekompensaty za hotel, co wtedy ? Gdzie uderzać dalej ? W tej firmie nie idzie skontaktować się z działem reklamacji tylko z Panią bądź Panem z infolinii który umywa ręce... Czy po tych 30 dniach bez odpowiedzi biorąc pod uwagę prawne aspekty, zwrot mi przysługuje, i gdzie mogę się skontaktować aby poinformować o takim zapisku.
#ryanair #lotnictwo #linielotnicze #prawo #reklamacja #rekompensata #odszkodowanie #tanieloty #taniepodrozowanie
Komentarz usunięty przez autora
Ja składałam w zeszłym roku taką skargę przez internet na Norwegian w norweskim ULC i dostałam zwrot kosztów hotelu i odszkodowanie 400 EUR.
Jeśli miałeś wylot z Polski to tu masz procedurę polskiego ULC: https://ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera/jak-zlozyc-skarge
Jeśli wylot był z jakiegoś kraju UE, to tu masz listę europejskich urzędów: https://transport.ec.europa.eu/system/files/2022-10/2004_261_national_enforcement_bodies-2022-10.pdf
@damilele nie kontaktuj się z nimi, niech przeleci 30 dni. z uznaną, poprawnie złożoną reklamacją ugranie hajsu w sądzie to banał.
Co do kontaktu to już za późno, ale sadze ze w dzien
W moim przypadku było tak, że Norwegian oddał mi pieniądze za hotel i zamknął sprawę, ale norweski urząd zdecydował, że mają mi wypłacić jeszcze odszkodowanie. Gdybym nie składała tego wniosku, nie dostałabym tej dodatkowej kasy.
Zostaliśmy wydymani na 700zł za hotel + 100zł za transport kolejowy. Ryanair twierdzi, że był strajk we Włoszech, aczkolwiek Wizz w tym samym dniu przyleciał i wyleciał na to samo lotnisko i nie
Jakiś czas temu skorzystałem z usług AirCompensy, która w moim imieniu poszła do sąd z Ryanairem, żeby wyrwać od nich ryczałtowe odszkodowanie za opóźniony lot.
- w połowie grudnia 2021 opóźnił mi się powrót z Malty do Modlina o 3,5 h,
- złożyłem wniosek do Ryanaira o wypłatę odszkodowania 400 EUR,
- odrzucili wniosek powołując się na siłę wyższą (złe warunki pogodowe),
- pod koniec stycznia 2022 przekazałem sprawę do AirCompensy - podpisałem pełnomocnictwo,
- Ryanair nadal odmawiał zapłaty, więc AirCompensa złożyła pozew,
- w połowie