Wpis z mikrobloga

Zamówiłem na święta golarkę z #allegro na prezent pod choinkę. Upłynął czas na zwrot bez podania przyczyny, potem prezent został rozpakowany i okazało się, że nie działa, 27 grudnia otworzyłem dyskusję na Allegro i zgłosiłem reklamację z prośbą o zwrot pieniędzy. Sprzedający próbował mnie okłamać, że sam muszę wysłać sprzęt na serwis, ale ostatecznie wysłałem do niego, po czym dopytywałem kilka razy jak wygląda sytuacja, odpowiedział mi 11 stycznia, że sprzęt zostanie naprawiony w ciągu 30 dni, poprosiłem go o wysłanie opisu usterki z serwisu, to odpisał, że mógł pan sam wysłać na serwis. Poprosiłem o pomoc Allegro, początkowo stanęli po mojej stronie, bo sprzedawca przekroczył termin od 27 stycznia (liczymy od 28) do 11 stycznia (15 dni), ale później zmieniły się osoby, które ze mną korespondowały i pisali, że sprzedający ma prawo naprawić przedmiot. xd Ale przecież przekroczył czas na odpowiedź na reklamację. ¯_(ツ)_/¯ Kłócę się z nimi do dzisiaj, a pieniędzy i sprzętu nadal nie mam. #prawo #zakupyonline @allegro_pl
Pobierz lukratywny - Zamówiłem na święta golarkę z #allegro na prezent pod choinkę. Upłynął c...
źródło: comment_1673855103pVzdQ5pErJqREsAXdhAAAb.jpg
  • 26
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@lukratywny:
Jako konsument masz prawo wyboru przy składaniu reklamacji czy korzystasz z rękojmi czy gwarancji. Z tego co piszesz, to wybrałeś rękojmię, którą rozpatruje sprzedawca (nie ma on obowiązku wysłać urządzenia do serwisu, może je np. naprawić we własnym zakresie). Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczenia, a nie na naprawę czy wymianę produktu.
A co do wysyłki do serwisu w ramach gwarancji, to czasem warto z niej skorzystać,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lukratywny:
Te 14 dni liczymy od pierwszego zgłoszenia. Jak sprzedawca odpisał w ciągu 14 aby mu odesłać produkt, to niestety termin został zachowany. Potem mamy już tylko rozsądny termin.
Spróbuj przez Rzecznika konsumentów w swoim mieście lub powiecie.