Wpis z mikrobloga

Zamówiłem na święta golarkę z #allegro na prezent pod choinkę. Upłynął czas na zwrot bez podania przyczyny, potem prezent został rozpakowany i okazało się, że nie działa, 27 grudnia otworzyłem dyskusję na Allegro i zgłosiłem reklamację z prośbą o zwrot pieniędzy. Sprzedający próbował mnie okłamać, że sam muszę wysłać sprzęt na serwis, ale ostatecznie wysłałem do niego, po czym dopytywałem kilka razy jak wygląda sytuacja, odpowiedział mi 11 stycznia, że sprzęt zostanie naprawiony w ciągu 30 dni, poprosiłem go o wysłanie opisu usterki z serwisu, to odpisał, że mógł pan sam wysłać na serwis. Poprosiłem o pomoc Allegro, początkowo stanęli po mojej stronie, bo sprzedawca przekroczył termin od 27 stycznia (liczymy od 28) do 11 stycznia (15 dni), ale później zmieniły się osoby, które ze mną korespondowały i pisali, że sprzedający ma prawo naprawić przedmiot. xd Ale przecież przekroczył czas na odpowiedź na reklamację. ¯_(ツ)_/¯ Kłócę się z nimi do dzisiaj, a pieniędzy i sprzętu nadal nie mam. #prawo #zakupyonline @allegro_pl
Pobierz lukratywny - Zamówiłem na święta golarkę z #allegro na prezent pod choinkę. Upłynął c...
źródło: comment_1673855103pVzdQ5pErJqREsAXdhAAAb.jpg
  • 26
@lukratywny: polecam zajrzec do przepisów a nie gównostronek z poradami prawnymi:

Art. 561(5). [Żądanie przez kupującego będącego konsumentem wymiany rzeczy, usunięcia wady albo obniżenia ceny]
Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Widzisz
@Adams_GA: A widzisz w moim wpisie „niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności”? Chłop od początku utrudnia, nie chce nawet wysłać dokumentu z serwisu albo potwierdzenia jakiegoś wysłania na serwis, nawet Allegro go prosiło o wysłanie takiego dokumenty, a chłop nic.
A poza tym proszę bardzo.


@lukratywny: allegro nie zna przepisów i bezzasadnie ciśnie sprzedawców? Nowe, nie znałem xD

A widzisz w moim wpisie „niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności”? Chłop od początku utrudnia, nie chce nawet wysłać dokumentu z serwisu albo potwierdzenia jakiegoś wysłania na serwis, nawet Allegro go prosiło o wysłanie takiego dokumenty, a chłop nic.

Być może, to czy zostało dokonane niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności to zależy od charakteru