@JC97: Żaby dodać do absurdu koleś musiał dokleić filca na przycisk, żeby łatwiej go wyczuć. Ale ten, no, nie jeździłeś z wolantem to się nie wypowiadaj ( ͡°͜ʖ͡°)
@RobinSchudl: Widocznie nie ma wymogu okrągłości kierownicy, co zresztą jest oczywiste, np. Audi ma spłaszczone u dołu, hypercary jak Mercedes AMG ONE mają kierownice w stylu F1. Sam kształt kierownicy mógłby nie być problemem gdyby Tesla miała układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, tak żeby przy normalnych manewrach nie trzeba było jej obracać o więcej niż 160-180 stopni. Natomiast dotykowe guziki to głupota nad głupotami i nawet MKBHD narzekał na nieresponsywność: https://youtu.be/34VZzBWBDN0?t=720
@JC97: @RobinSchudl: przecież to powinno mieć nieliniową? jak to się zwie? przekładnie kierowniczą tak aby właśnie przy niewielkiej prędkości nie musieć wykręcać kierownicy do około ale powinno wystarczyć te 3/4 obrotu do pełnego skrętu
w sumie byłem przekonany, że tak to właśnie jest zrobione w autach z taką kierownicą
Znaczy nie wiem jak to jest w hypercarach, ale może tam być przekładnia jak w F1, gdzie maksymalny skręt to po prostu te ~180 stopni i te samochody poza torami nie mają większego sensu.
Toyota/Lexus w swoim elektryku mają mieć opcję wolantu i wtedy właśnie układ ze zmiennym przełożeniem.
@JC97: Ale poważnie, jezdziłeś z tym wolantem? Bo sam wolant to naprawde świetna sprawa i chyba koleś nie decydowałby się na niego po pół roku korzystania z takiego wydajac 700k na auto.Zgadza się ze lepiej byłoby z nieliniowym przełożeniem na koła a kierunowskazy dotykowe to pomyłka na rondzie. W USA mają mało rond a dużo 4 STOP więc dlatego udało sie to przepchnać. Tutaj inny przykład wspomagacza. Ikea już dawno wypusciła
@zibizz1: Sam typ przyznaje, że wolant ma mnóstwo wad i średnio nadaje się w polskich/europejskich realiach (oczywiście winne są nasze drogi, nie wolant ( ͡°͜ʖ͡°)). Przed premierą korzystając z ulepa wolantu w trójce zaklinał, że manetki to przeżytek i przyciski dotykowe przyciski na kierownicy to będzie TO. Sam wolant bez zmiennego przełożenia nie ma po prostu sensu. Niech wygląda futurystycznie, niech nie sprawia problemu przy
@JC97: To nie jedyna wada spowodowana róznicą pomiedzy miejscem gdzie auto jest projektowane a gdzie używane. Regulacja prędkości tempomatu o 1 lub 5 mil/h jest spoko ale już 1 lub 5 km/h to bezsens i powinno być np 1 i 10. Auto jest pełne takich rzeczy. Dlatego uprzedzam wszystkich: Nie kupujcie Tesli ani innych elektryków to kompletnie nie ma sensu. Auta wykonane jak Dacia, drogie, mały zasięg. Nie dajcie się naciąć
@zibizz1: Czy ja twierdzę, że Tesla czy elektryki nie mają sensu? Zejdź na ziemię, ten samochód nie jest idealny i nagrania jak ktoś robi zawrót na 3 razy przez 30 sekund, albo samoróbki z doklejaniem filców czy plastików z ikei, żeby czuć przyciski pod palcem tylko to potwierdzają. Ale najlepiej się obrazić, bo w samochodzie za 700k #!$%@? podstawowe rzeczy w imię wymyślania koła na nowo xD
@JC97: Ja sie nie obrażam i nie mówie że auto jest idealne, tylko poważnie te samochody nie mają podstawowych wad, maja także mnóstwo innych zaawanowanych wad. Szkolenie z używania kierunkowsazów to nie jedyne które musisz odbyć. Jak planujesz kupić takie to juz kup sobie beczkę żebys mógł bez problemu kisnać codziennie. Odradzam też 3 i Y. Mam najnowszego Y i uważam że tez będziesz kisnąć, a jeśli jesteś zdecydowany to polecam
@zibizz1: Dobre odklejenie z przyrównaniem jakichś dziwnych patentów, które można najwyżej używać na egzaminie na prawo jazdy jak nie umie się wyczuć samochodu i problemu z wrzuceniem kierunkowskazu xD
Jak wiele zalet samochód by nie miał, jeśli absolutne podstawy są w nim #!$%@? to nie nadaje się do niczego. W 3/Y podstawy nie są #!$%@?.
https://www.youtube.com/watch?v=SupvB2K392g
#tesla #motoryzacja #samochody
w sumie byłem przekonany, że tak to właśnie jest zrobione w autach z taką kierownicą
https://www.youtube.com/shorts/uMpxRIaUCco
Znaczy nie wiem jak to jest w hypercarach, ale może tam być przekładnia jak w F1, gdzie maksymalny skręt to po prostu te ~180 stopni i te samochody poza torami nie mają większego sensu.
Toyota/Lexus w swoim elektryku mają mieć opcję wolantu i wtedy właśnie układ ze zmiennym przełożeniem.
A Tesla po prostu wymieniła samo koło,
W BMW powinno być obowiązkowe i nie powinni wydawać auta bez takiego szkolenia.
@JC97: To tego dosyć często nie działają
Koleś wcześniej miał zdaje
Odradzam też 3 i Y. Mam najnowszego Y i uważam że tez będziesz kisnąć, a jeśli jesteś zdecydowany to polecam
Ludzkość: ponad 100 lat nauki o ergonomii prowadzenia samochodu. Szukanie najlepszy rozwiązań, aby dopasować pojazd do człowieka.
Tesla: a na #!$%@? to komu?
Jak wiele zalet samochód by nie miał, jeśli absolutne podstawy są w nim #!$%@? to nie nadaje się do niczego. W 3/Y podstawy nie są #!$%@?.