Wpis z mikrobloga

Przecież wyczucie auta zeby nim nie zarysowac innych to to samo co wyczucie kierunokowskazów na wolancie i dziwne patenty z chywtami które pomogą poczatkujacym szybciej to opanować.

W 3/Y podstawy nie są #!$%@?.

@JC97: ( ͡° ͜ʖ ͡°) wspomnisz mnie jak bedziesz wpuszczał innych do swojego nowego auta albo otwierał je zimą a w drzwiach kierowcy będziesz woził spryskiwacz do czyszczenia tylnej kamery.
  • Odpowiedz
Przecież wyczucie auta zeby nim nie zarysowac innych to to samo co wyczucie kierunokowskazów na wolancie i dziwne patenty z chywtami które pomogą poczatkujacym szybciej to opanować.


@zibizz1: Zwłaszcza jak ludzie jeżdżący tym samochodem 1,5 roku nadal mają z nim problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

wspomnisz mnie jak bedziesz wpuszczał innych do swojego nowego auta albo otwierał je zimą a w drzwiach kierowcy


Wątpię, żeby takie rzeczy
  • Odpowiedz
@JC97: @goferek: @RobinSchudl: Patrząc po tym, co się dzieje z nowymi autami to po prostu jak masz $$$ to możesz zalegalizować wszystko - oślepiające ledowe lasery, masywne, ciężkie kloce z ostrymi kształtami robiące miazgę z pieszego, wolanty zamiast kierownicy, używanie dotykowych ekranów podczas jazdy, dotykowe przyciski od podstawowych funkcji (kierunkowskazy, światła etc.) i jeszcze pewnie ze 3x tyle mógłbym wymieniać. Za 10 lat to pewnie jak kupisz sobie brykę
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Wychwalany: np VW Touran i każdy inny samochód który ma spryskiwacz lub chowaną kamerę. Spryskiwacz oczywiście nie załatwia sprawy ale wystarcza na uzyskanie przyzwoitej jakości widoczności.

@JC97: to na pewno usunięcie czujników parkowania nie powoduje zagrożenia i łatwiejszej możliwości wjechania w osobę na parkingu gdy widoczność przez szybę jest minimalna a kamera upieprzona
  • Odpowiedz
to na pewno usunięcie czujników parkowania nie powoduje zagrożenia i łatwiejszej możliwości wjechania w osobę na parkingu gdy widoczność przez szybę jest minimalna a kamera upieprzona


@zibizz1: Czyli jednak #!$%@? xD No cóż, pozostaje liczyć na ogarnięcie się innych producentów i wypuszczenie czegoś z zasięgiem ok. 600km poniżej 350k.
  • Odpowiedz
@RobinSchudl: Nie dostaję kwiku na myśl o samochodach elektrycznych, w przeciwieństwie do znawców miałem okazję pokorzystać z nich i uważam za świetny środek transportu na codzień. Przy zasięgu 600km temat szukania ładowarek nie istniałby dla mnie, dlatego taki mam wymóg. Natomiast jeśli jedyne sensowne mechanicznie opcje na rynku będą miały #!$%@? wolanty czy nie będą miały czujników parkowania to cóż, dalej będę zanieczyszczał powietrze spaliniakiem ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@RobinSchudl: Właśnie biorę poprawkę na to, że 600km katalogowo to jakieś 350 zimą na autostradzie i to jest dla mnie tyle co potrzebuję + zapas.
  • Odpowiedz
@RobinSchudl: na przykładzie Tesli:
- bagażnik z przodu odseparowny od auta, w zime trzyma zimno, zapachy z dala od przestrzeni podróżnych, troche jak sejf bo szybe łatwiej rozbić
- wiem że spalinówki niektóre maja ogrzewanie postojowe ale rzadkość, w elektryku codziennie rano wsiadasz do rozgrzanego auta jak nie szkoda cię 1-2zł żeby go rozgrzać przed jazdą, możesz stac też w miescie zimą na kogoś czekając w cieple
- hamowanie regeneracyjne (to
  • Odpowiedz
@zibizz1: Chodzi mi o 600km na papierze, jak w trójce LR. Taki zasięg mi w zupełności wystarczy, żeby nigdy nie ładować na trasie.
  • Odpowiedz
@FaterAnona1: Nie bardzo rozumiem do czego pijesz. Masz nagranie typa, który próbował wrzucić kierunek przed skrętem to mimo kilku kliknięć nie zaskoczył. A zjeżdżając z ronda wrzucasz kierunek ze skręconą kierownicą i raczej powinieneś się patrzeć na drogę, a nie szukać dotykowego guziczka.
  • Odpowiedz