Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Trochę irytuje mnie u #rozowepaski taki brak inteligencji emocjonalnej w stosunku do niedoświadczonych facetów. Mam ponad 30 lat, nigdy nie byłem w związku, nie uprawiałem #seks, wiadomo, hipergamia, przystojny nie jestem i te sprawy. Poświęcałem się pracy, hobby, żyje mi się super, jestem tym mitycznym #programista30k, jestem zdrowy, nie mam praktycznie żadnych problemów. I jak spotykam się z jakąś dziewczyną z #tinder i mówię jej, że żyje mi się świetnie samemu, żeby nie oczekiwała, że zostawię to życie i nagle będę w 100% się na niej focusował to jest takie wielkie WTF "ale jak to Anon nie będziesz do mnie pisał co minute, nie będziemy się codziennie spotykali, bzikali, łazili po knajpach?". No nie xD Mnie na takim związku nie zależy bo nie jest to dla mnie żadna korzyść. Różowy ma być tylko dodatkiem do mojego już zajebistego życia i nie zamierzam rezygnować z wygód, które obecnie mam. Wiadomo, od czasu do czasu fajnie się spotkać, poprzytulać, tego mi czasami brakuje i po to mam tam konto ale nie ciągle.

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #639506c57a12ddf16483b605
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 140
@AnonimoweMirkoWyznania: są trzy opcje:
1. Szukasz szarej myszki, a celujesz w szony
2. Jesteś odrealniony i myślisz, że jak napiszesz do kilku, to od razu znajdziesz niewolnice na Twoje wymagania xD
3. Obie opcje są poprawne

Reasumując, zamiast płakać, że atencjuszki chcą atencji zastanów się z kim (pod kątem charakteru) chcesz się związać i takiej osoby szukaj.
Jak chcesz szarej myszki do życia, to może nie szukaj na apce do ruchania
@AnonimoweMirkoWyznania: jesteś trochę autystą, co?