@M1PH6_5: Tesla startując z produkcją modelu 3/Y miała na celu produkcję jak największej ilości samochodów, przy niewielkiej liście opcji wnętrza/kolorów nadwozia do wyboru gdyż wybór komplikuje proces produkcyjny. A tak to się dało do wyboru dwie opcje wykończenia wnętrza, dwa kolory siedzeń, kilka kolorów nadwozia i Elo. Bo wyposażeniowo to są te same samochody, zawsze full opcja. Teraz gdy powstały GigaBerlin i GigaTexas można się bawić w dodawanie kolorów itp w
@gonzo91 Takiego wała, lakierni wszystko jedno czym maluje nadwozie a monterom jakie obicie ma deska rozdzielcza, te elementy produkują podwykonawcy. Prawda jest taka, że to kolejna optymalizacja kosztów, czyli robienie klientów w bambuko na ich pieniądze.
@gonzo91: Nowy Fiat Panda jest dostępny w 5 kolorach do wyboru, a nowa Dacia Duster aż... uwaga w 7! Tymczasem kosztująca 5x tyle Tesla jest dostępna w 2 kolorach, bo to jest specjalny turbo innowacyjny model produkcyjny xDD
Proponuję w następnej wersji zrobić Teslę z tylko jednym fotelem w środku, w końcu szycie zbyt dużej ilości tapicerki niepotrzebnie komplikuje model produkcyjny
#gielda
https://twitter.com/Tesla/status/1583341323301847040?s=20&t=BtPDVrIG2wFDylboJknwDQ
Teraz gdy powstały GigaBerlin i GigaTexas można się bawić w dodawanie kolorów itp w
@gonzo91: Nowy Fiat Panda jest dostępny w 5 kolorach do wyboru, a nowa Dacia Duster aż... uwaga w 7! Tymczasem kosztująca 5x tyle Tesla jest dostępna w 2 kolorach, bo to jest specjalny turbo innowacyjny model produkcyjny xDD
Proponuję w następnej wersji zrobić Teslę z tylko jednym fotelem w środku, w końcu szycie zbyt dużej ilości tapicerki niepotrzebnie komplikuje model produkcyjny