Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Khaine: Ciekawe jak wygląda analiza korzyści i ryzyka przy takim marketingu. Z jednej strony mamy całą tę "poprawność polityczną" i spory odsetek osób które mocno triggerują się przez takie podteksty, z drugiej strony śmieszków, weebów i kulturę uwu które łącząc siły też mają moc xd
  • Odpowiedz
@Wrobel_1111: Obecnie jedyny cringe to jest nazywanie wszystkiego cringe. To chyba najszybciej wyruchane słowo ze wszystkich ostatnio.
Co do marketingu inpostu to wg mnie proste i myślę skuteczne zwrócenie uwagi, żeby nie traktować paczkomatu jak się chce.
  • Odpowiedz
  • 24
@WolfSky @akhdir Widzę wykopowa komisja kontroli żartu ciągle w formie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Podpięli się pod aktualny trend i to na tyle trafnie że ludzie postują reklamę na portalu, jakby nie patrzeć jednak, społecznościowym. Jeśli to nie jest udany marketing, to ja nie wiem co. No chyba że Was bawiła akurat przeróbka baby shark z Shopee ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz