Wpis z mikrobloga

@Khaine: Ciekawe jak wygląda analiza korzyści i ryzyka przy takim marketingu. Z jednej strony mamy całą tę "poprawność polityczną" i spory odsetek osób które mocno triggerują się przez takie podteksty, z drugiej strony śmieszków, weebów i kulturę uwu które łącząc siły też mają moc xd
  • Odpowiedz
@Wrobel_1111: Obecnie jedyny cringe to jest nazywanie wszystkiego cringe. To chyba najszybciej wyruchane słowo ze wszystkich ostatnio.
Co do marketingu inpostu to wg mnie proste i myślę skuteczne zwrócenie uwagi, żeby nie traktować paczkomatu jak się chce.
  • Odpowiedz
normalny marketingowiec zrobiłby z kerfusia kampanię dla dorosłych ludzi, a nie dla dzieciaków i pełnoletnich ludzi z zaburzeniami seksualnymi


@MatiHanys: jak zrobić kampanię dla dorosłych ludzi z mema o ruchaniu robokota xD
  • Odpowiedz
  • 24
@WolfSky @akhdir Widzę wykopowa komisja kontroli żartu ciągle w formie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Podpięli się pod aktualny trend i to na tyle trafnie że ludzie postują reklamę na portalu, jakby nie patrzeć jednak, społecznościowym. Jeśli to nie jest udany marketing, to ja nie wiem co. No chyba że Was bawiła akurat przeróbka baby shark z Shopee ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz