Wpis z mikrobloga

Czy osoby randkujące mogą mi wytłumaczyć o czym się gada na pierwszej randce? Ja rozumiem, że potem jak się relacja rozkręci to nie ma takiego problemu ale o czym Wy gadacie na pierwszym spotkaniu? Przecież wtedy jesteście jeszcze dwojgiem obcych sobie ludzi. Siedzicie np. w kawiarni i się na zmianę pytacie co tam w pracy czy jak?

#zwiazki #tinder #randkujzwykopem #rozowepaski #niebieskiepaski #milosc
  • 29
@SoplicaTadeusz: Ńie wiem bo nie mam doświadczenia.

Zapraszasz bo coś tam wiesz o babeczce. Choć jak ma na imię.

Umówiona kawiarnia, zoo, kwa jego park? Rozmawiasz o sobie, czym się zajmujesz i co lubisz itd. czyli się przedstawiasz.
Jest zainteresowana. Dziwisz się i zachwycasz tym co mówi i tak kłamie. Proponujesz spacer i w zależności od sytuacji oraz chęci, utrzymujesz znajomość lub nie.

Ale głupia ta młodzież teraz...
@SoplicaTadeusz: czym się interesuje, zajmuje, jak spędziła ostatnie popołudnie, gdzie była na wakacjach, gdzie by chciała pojechać, co by chciała przeżyć (NIE w seksualnym sensie), jaki jest jej ulubiony posiłek, książka, film...
@pilotbezkabli Jestem aktualnie w związku więc nie o to chodzi. Zwyczajnie przyszło mi do głowy, że to musi być strasznie dziwne tak siedzieć z kimś obcym po raz pierwszy i o czymś gadać. Tym bardziej, że nie wchodząc w szczegóły mój związek (w innym nigdy nie byłem) nie rozpoczął się od takiej klasycznej pierwszej randki więc dla mnie takie spotkanie to jakaś abstrakcja.
@SoplicaTadeusz: przy wyborze posiłków w restauracji od razu można zagaić o ulubioną potrawę, napoje, potem 'co lubisz robić w wolnym czasie', wstępnie się umówić żeby zrobić coś razem, napomknąć o jakimś serialu który obecnie oglądają laski i ona może tez, spytać ile żyje w danym mieście, czy chce w nim zostać na zawsze.
A ogólnie pooglądaj sobie Love is Blind na netflixie, tam pokazane w praktyce o czym ludzie gadają.