Wpis z mikrobloga

Ktoś posiada XC60 nowej generacji i mógłby napisać jakie dostrzegł wady? O mało angażującym układzie kierowniczym i wolnej skrzyni wiem.

Bardzo siada mi wizualnie to Volvo, uważam też że dość wolno będzie się starzeć i jeszcze przez kilka lat nie będzie trąciło myszką(nie dotyczy tyłu).
Myślę nad wymianą sedana g30 520d na taką poliftową XC60 z benzyną 250ps, AWD + R-Design. Obecnie mam strasznie bieda wersję jeśli chodzi o wyposażenie, więc z chęcią pojeździłbym czymś ze znośnym audio(HK), lepszymi światłami led i adaptacyjnym tempomatem. Wygodnie wsiadając; a i kobita może lepiej czułaby się w krótszym aucie.
Auto wykorzystuję mieszanie, z przewagą jazdy po mieście.

#samochody #volvo #motoryzacja
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Auto wykorzystuję mieszanie, z przewagą jazdy po mieście.


@glos_zenady: i suv jest dobrym wyborem?

a i kobita może lepiej czułaby się w krótszym
  • Odpowiedz
i suv jest dobrym wyborem?


@bruhh: tak, wygodnie się wsiada, lepsza widoczność i wygodniejsza pozycja jak dla mnie. do tego jest krótszy niż obecne auto, więc łatwiej zaparkować równolegle

ogolnie infotaiment porazka jak przesiadziesz sie z BMW

w tych nowych jest ten system androida i podobno nie jest tak źle jak się
  • Odpowiedz
Po 15 tys w pół roku skóra na siedź wie kierowcy gorsza niż w grand vitarze po 12 latach (spękania i odgniecenia)
Wpada piach i woda na tylne dywaniki bo nie ma plastikowej osłony nadkola, opcja do dokupienia w Aso (sprawdzone w 2 egzemplarzach)
Obaj właściciele drugi raz by tego auta bie kupili
  • Odpowiedz
@bruhh: Jezdzilem X3, teraz mam Volvo i Infotaiment z systemem Google i jestem z niego zadowolony, na virtual kokpicie wyswietlaja sie mapy google, co w bmw z android auto nie ma opcji. Z tym ACC do 130km/h to jakas dziwna opcja -mam w domu 2xvolvo: xc60 2022 i v90 i normalnie dziala na autostradowych predkosciach 160-165.
  • Odpowiedz
@borjaki: Dziwne, znajomy ma XC60 ze stycznia i ACC działa tylko do 130, tzn tempomat normalnie do końca ale hamowanie, utrzymywanie odstępu itd tylko do 130. To samo lane assist
  • Odpowiedz
@glos_zenady: system google ma bolaczki wieku dzieciecego. Nie dostarczyli tego co obiecywali w trakcie zamawiania- np Carplay jest tylko po kablu a mial byc bezprzewodowy. Mala ilosc aplikacji w sklepie Play. Dalej nie mozna uzywac youtube nawet na postoju. W w wersji po lift nie ma trybow jazdy, zebys mial tryb „sport” w B5 to trzeba wgrac platnego Polestara w ASO. Co do awaryjnosci…samochod ma pol roku wiec trudno to
  • Odpowiedz
@glos_zenady: to ja jeszcze dodam od siebie, ze na samym poczatku mialem strasznie duze problemy z polaczeniem internetowym i GPS, przy czym moze to wynikac z faktu, ze samochod garazuje pod ziemia i sobie nie radzi przy ponownym polaczeniu po wyjezdzie z garazu (ale to zadne wytlumaczenie). @borjaki wspomnial wczesniej tez o braku bezprzewodowego carplaya, co tez jest duzym minusem, chociaz chyba najbardziej mnie zabolalo jak odbieralem go w
  • Odpowiedz
@mathieu: u mnie tez czasem ma problem z LTE ale rzadko- tez stoi w garazu. W ASO tylko ostrzegali by nigdy nie rozpoczynac procesu aktualizacji androida jak samochod jest w garazu bo moze sie to skonczyc laweta jak zerwie polaczenie w trakcie upgrade'u.
  • Odpowiedz
@borjaki: No to chyba mam szczęście, bo jakoś mi się udawało, ale u dealera może faktycznie nie dość szczegółowo mnie traktowali i tez musiałem dopytywać. Tak czy siak muszę sobie przypomnieć jak się tym jeździ w ogóle bo tygodniami tego nie robiłem, bo jest w serwisie i jezdze GLB w zastępstwie i się zastanawiam czy nie lepsze ostatecznie..
  • Odpowiedz