Wpis z mikrobloga

1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - check
2. tylne opony założone na odwrót do kierunku jazdy - check
3. #!$%@? geometria zawieszenia bo przednia opona jest zużyta prawie na slicka od wewnątrz - check
4. całkiem OK auto które totalnie nie wskazuje że właściciel musi oszczędzać na jedzeniu i bezpieczeństwie - check
Creds za zauważenie dla @Donmenello
#motoryzacja
Pobierz dzemzrzodkiewki - 1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - c...
źródło: comment_1660202001HMhxZ4yWACbzJ55oAsbQal.jpg
  • 190
@dzem_z_rzodkiewki: Podepnę się pod wątek. Będę kupował zimówki, 225/45/R18. Optymalnie z homologacją BMW, żeby w ASO nie kręcili nosem, ale jeżeli jej nie będzie to też przeżyje (w końcu gwarancja jest od homologacji niezależna).

Jakieś sprawdzone modele? Cena nie gra roli w sumie (choć chciałbym wydać max. 800 zł sztuka), teraz śmigam na Pirrelkach
@bidzej: Zapewniam Cię, ze da się wykonać szykanę na w pełni wciśniętym hamulcu. Wykonywałem to niejednokrotnie, z rożnym rezultatem (raz było to oceniane lepiej przez instruktorów, raz gorzej, bo to trudny manewr), ale widziałem wykonywane perfekcyjnie. Zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Oczywiście, przy pewnej szybkości należy na chwile odpuścić hamulec, ale manewr rozpoczyna się na wciśniętym hamulcu (przeniesienie ciężaru na przednia oś), czy skontrować wyprzedzający tył
Audi S3 2016+ rok stoja na jakichs najtanszych chinczykach


@Euphor: Bo takie używki kupują ludzie co do złotówki żyłują na auto a później na ważne rzeczy typu opony, czy inna eksploatacja już nie starcza. Tak samo jak z wieloletnimi markami premium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aks_762: z wciśniętym hamulcem da się, oczywiście że tak. Ale nie kiedy robisz jedno i drugie jednocześnie. Też to robiłem, też z instruktorem.

manewr rozpoczyna się na wciśniętym hamulcu (przeniesienie ciężaru na przednia oś), czy skontrować wyprzedzający tył


tak, oczywiście, w najprostszym wydaniu rozpoczyna się na wciśniętym hamulcu, natomiast twoje uzasadnienie tego to bzdura. Kiedy hamulec masz po prostu wciśnięty, to niczego nie dociążasz, nie ma tam żadnej zmiany rozłożenia masy
@veranoo: Moze, ale rozumiem 1 sztuka sie trafi, ale naliczylem minimum 3. Wez cos kup uzywanego w tym chlewie

@epll: Ale uniroyal to juz nie taki chinczyk, w miare srednia polka sie robi, niezle wypada w testach. Ja mowilem o jakichs zupelny h wynalazkach, ktorych nazwy nikt nie zna ( ͡° ʖ̯ ͡°)
4. całkiem OK auto które totalnie nie wskazuje że właściciel musi oszczędzać na jedzeniu i bezpieczeństwie - check


@dzem_z_rzodkiewki: ogólnie pięknie się zesrałeś XD bo skąd inaczej ten wniosek? Chyba nie wiesz, że p0lacy kupują tak drogie auto, jak tylko się da, a potem właśnie oszczędzają na wszystkim, bo najważniejsze to się pokazać somsiadowi.
@Euphor: Osobiście uwielbiam uniroyale. Rainsport 3 mam. Jak dobrze założone to 160 w deszczu nie robi różnicy bo tylko chmura wody większą i pełna kontrola. Na zimę ms77plus i nigdy nie miałem strachu. Za to teraz Hankook na lato to jakaś tragedia, minimalny deszcz i trakcja się włącza, zima to nokia wr4 które na śniegu ok... Ale jak jest bezśnieżna zima i temp na plusie to samochód po prostu pływa.
Na
@buczubuczu: ogólnie to nie narzekaj na wielosezon dobry i młody wielosezon zdaje egzamin ale nie chińskiej marki za 100 PLN opona pewnie jeszcze kupiona używana. Ojciec ma w audi 80 takie sam mu zamawiałem zrobiłem sporo km i różnych warunkach od śniegu/deszczu przez totalne lato i prowadzą się dobrze i ładnie kleji się auto do drogi


@jednorekibadnyta: wielosezon jest gorszy od zimówek na śniegu i od letnich na deszczu ale
bo chłop ewidentnie popełnił podstawowy błąd, który wysłał go w barierki - hebel w podłogę


@bidzej: Typowa reakcja kierowcy niedoświadczonego w trudnej sytuacji. Ktoś wyjeżdża na czołówkę? Hebel w podłogę. Poślizg? Hebel w podłogę. Atakują kosmici? Hebel w podłogę.
@bidzej: @callver34: A bo ja wiem. Miałem na kat C i D ćwiczenie poślizgu na mokrym. Chłop mówił, że żadnego operowania sprzęgłem, gazem czy gwałtownych ruchów kierownicą. Wciskamy sprzęgło oraz hamulec do dechy i delikatnie kontrujemy kierownicą - rzeczywiście szło fajnie z tego poślizgu wyjść, przeciwnie do tej drugiej metody gdzie miotało mną jak szatan. Tyle że wiadomo, auto z ABS i ESP dodatkowo z tym walczy, ale taka Ibiza
oczywiście wielosezon, bo podział lato/zima jak wiemy to jest tylko po to, by PINIONCE WYCIONGAC ÔD KIEROFFFCUF


Ciężarówki jeżdżą na wielosezonach. Osobówki to segment konsumencki i to jest naprawdę wyciąganie pieniędzy. Zresztą przy dzisiejszym klimacie od października do marca masz praktycznie sezon pośredni który nie jest zimą więc zimówki są bez sensu.
Dodatkowo masz w samochodzie ASR i ABS więc już bez przesady z kupowaniem opon stworzonych na Skandynawię aby jeździć po