Wpis z mikrobloga

1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - check
2. tylne opony założone na odwrót do kierunku jazdy - check
3. #!$%@? geometria zawieszenia bo przednia opona jest zużyta prawie na slicka od wewnątrz - check
4. całkiem OK auto które totalnie nie wskazuje że właściciel musi oszczędzać na jedzeniu i bezpieczeństwie - check
Creds za zauważenie dla @Donmenello
#motoryzacja
dzemzrzodkiewki - 1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - c...

źródło: comment_1660202001HMhxZ4yWACbzJ55oAsbQal.jpg

Pobierz
  • 190
  • Odpowiedz
czy coś takiego istnieje to nie wiem, moje by mnie nie wyratowało i większość systemów elektroniki na pewno by sobie nie poradziła.


@HetmanPolnyKoronny: w takim razie proszę nie próbuj tego na drodze.

  • Odpowiedz
@bidzej: bo nie masz konpletnie wiedzy na temat tego co sie dzieje w czasie utraty kontroli nad samochodem, ale wydaje ci sie, ze jestes najmadrzejszy.
  • Odpowiedz
@Voltix: nie, nie wydaje mi się. Natomiast jestem pewien, że jednak wiem nieco więcej, niż ty.
Chciałbyś może podyskutować na argumenty, czy przyszedłeś tu napisać parę komentarzy z dupy?
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki: No ale on to nigdy NIE ZAPIRDALOŁ, nawet na esce pewno te 100km/h czy ile on tam jechał, to już śmierć w oczach była. Kolejny "odpowiedzialny kieroffca", który na pytanie kiedy zmieniał olej, odpowiada "tak", a opony zmienia dopiero jak któraś złapie kapcia, nigdy wcześniej.
A tu jeszcze przyhamować mocniej musiał, no szok po prostu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@Im_from_alaska: Takie ,,gruzy,, starsze niż kilka lat to pewnie z 70% aut na polskich drogach więc trochę XD Wiek auta też nie musi być wyznacznikiem jego złego stanu, serio.
Dużym krokiem byłoby ukrócenie robienia przeglądów u ziomków na OSK bez jechania tam samochodem tylko zdalnie, a znam takie przypadki.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@anonimowyrozmowca: jako były posiadacz takiego seata z silnikiem 1.6tdi z chipem na 135km muszę powiedzieć że autem normalnie dało się jechać 160km/h, przy 180 dało się wyczuć znaczne pogorszenie prowadzenia. Ale do prędkości autostradowych zwyczajnie takie auta wystarczają i nie są to taczki
  • Odpowiedz
Takie ,,gruzy,, starsze niż kilka lat to pewnie z 70% aut na polskich drogach więc trochę XD


@misiasio: trudno. w dupie mam, że ktoś jest biedny i musi jeździć trumną na kółkach, która może się we mnie na prostej drodze, bez żadnej przyczyny #!$%@?ć. moje zdrowie i życie jest dla mnie ważniejsze niż to czy ktoś inny będzie miał jak się przemieszczać

Wiek auta też nie musi być wyznacznikiem jego złego
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki: jak na autostradzie zaczynam czuć że kierownicą trzęsie to od razu jadę na stację kontroli. Ostatnio wykryto że mam felgi do prostowania (niemal co zimę fele do prostowania albo zawieszenie do roboty, zajebista jakość polskich dróg). Wszystko zrobione, opony jeszcze do wymiany ale nigdy nie wyjechałbym na trasę z takimi oponami jak ten Seat xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@buczubuczu: akurat dobry wielosezon minimum ze średniej półki i z odpowiednią ilością bieżnika zdaje egzamin całkiem dobrze. Ja jeżdżę zawsze na Hankook/Vredestein i nie narzekam.

A so tego mieszkam w Holandii, w tym roku rzadko temperatura spadała poniżej zera, śniegu nie było wcale. Do tego jest okres przejściowy, gdzie zimówki/letnie mogą też zawieźć.
  • Odpowiedz
Czyli mam du auta za 5k kupować nowiutki komplet zajebistych opon za 3-4k? xD

@czarnykocur123: jak mam auto za 300zł to mam nie jeździć bo pełny bak zwiększa wartość o 100%? Za 1k można mieć opony do takiego auta a jak się poszuka używki roczne to kolejne 50% taniej
Nawet używana 2 letnia opona z 5-6mm bieżnika założona dobrze do kierunku jazdy to jest kilka KATEGORII wyżej niż to co widzimy
  • Odpowiedz