Wpis z mikrobloga

1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - check
2. tylne opony założone na odwrót do kierunku jazdy - check
3. #!$%@? geometria zawieszenia bo przednia opona jest zużyta prawie na slicka od wewnątrz - check
4. całkiem OK auto które totalnie nie wskazuje że właściciel musi oszczędzać na jedzeniu i bezpieczeństwie - check
Creds za zauważenie dla @Donmenello
#motoryzacja
dzemzrzodkiewki - 1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - c...

źródło: comment_1660202001HMhxZ4yWACbzJ55oAsbQal.jpg

Pobierz
  • 190
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Im_from_alaska: Racja, nie będzie miał problemu. Ale częstsze przeglądy nie są imo pierwszym z brzegu rozwiązaniem. Niech na początek te, które są teraz raz do roku będą przeprowadzane zawsze zgodnie z przepisami i bez możliwości kombinacji. A możliwości są, widać to po wielu samochodach na drodze, które już na pierwszy rzut oka można określić jako nadające się tylko na żyletki. A ktoś gdzieś im ten przegląd podbił ( ͡° ʖ
@dzem_z_rzodkiewki: on raczej wymieniał całe koła pod garażem w tym śmieciu, #!$%@?ł lewą z prawą i dlatego na kierunkowej oponie tylne były założone na odwrót do kierunku jazdy. jeśli chodzi o tą geometrię to bym raczej darował sobie ocenę w tym zakresie bo może to zablokowane leciało po asfalcie i tak się wytarło, bez oględzin całej opony ocena będzie niemiarodajna. pojawi się biegły sądowy jak będą się z arteonem klepać po
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: No tak, pewnie. Mi chodziło o to, że widzę np na oko skrzywione koła, opony zdarte do gładkości, dziury w progach, że rękę wsadzisz, jak odpala to kłęby czarnego dymu, szyba pęknięta przez całą szerokość, takie rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
naprawa seata bedzie sporo cie kosztowac


@Voltix: borze jakiś ty dowcipny xD A to wnioskowanie prosto z okrężnicy - wyborne!
Nie, nie będzie, bo to nie mój samochód ¯\_(ツ)_/¯
@bidzej: Z tym heblem to też bym uważał. Niby od tego masz ABS, żeby nie zablokować kół przy ostrym heblunku ale moim zdaniem najważniejsze jest pozbycie się odruchu heblowania do samego końca. Czasami lepiej odpuścić hebel na ułamek sekundy i odbić kierownicą w lewo lub prawo w celu uniknięcia przeszkody (licząc, że ESP ogarnie robote z poślizgiem). Wiem, że to odruch i ma się na to ułamek sekundy ale jak już
@goferek: Mój ojciec jak 5 lat temu kupił używaną Octavię, na której były opony z 2009 roku to do dziś na nich jeździ. Tłumaczy mi, że "aaaa hurr durr, po co mam wydawać pieniądze na nowe opony jak tu jest jeszcze tyle bieżnika, hau hau #!$%@?, ja do roboty jeżdżę 10 kilometrów #!$%@?ą drogą, więc nie mam nawet gdzie przekroczyć 80 km/h to po co mi nowe opony". A jak raz
@dzem_z_rzodkiewki: dopóki szarpniesz kierownicą kiedy tył jeszcze leci w górę, piruet praktycznie gwarantowany, a później nadal niewykluczony ¯\_(ツ)_/¯

Co by nie przeciągać: w takiej sytuacji z idiotą z przodu najpierw się hamuje, a jak to nie wystarcza, wtedy można zacząć odpuszczać i skręcać - w tym wypadku tył zaczyna się dociążać, przednie koła jeśli są przeciążone i się ślizgają, zostają odciążone i mają przynajmniej szansę odzyskać przyczepność, więc skręt jest znacznie
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: pytanie czego oczekujesz od opony jak dla jazdy ojca czyli po drogach gminnych wiejskich w różnych warunkach zadaj super egzamin nawet średnie. Lepiej świeży wielosezon niz markowe bez bieżnika