Wpis z mikrobloga

1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - check
2. tylne opony założone na odwrót do kierunku jazdy - check
3. z-----a geometria zawieszenia bo przednia opona jest zużyta prawie na slicka od wewnątrz - check
4. całkiem OK auto które totalnie nie wskazuje że właściciel musi oszczędzać na jedzeniu i bezpieczeństwie - check
Creds za zauważenie dla @Donmenello
#motoryzacja
dzemzrzodkiewki - 1. zajechane zimówki marki budżet w lecie na drodze ekspresowej - c...

źródło: comment_1660202001HMhxZ4yWACbzJ55oAsbQal.jpg

Pobierz
  • 190
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Im_from_alaska: Racja, nie będzie miał problemu. Ale częstsze przeglądy nie są imo pierwszym z brzegu rozwiązaniem. Niech na początek te, które są teraz raz do roku będą przeprowadzane zawsze zgodnie z przepisami i bez możliwości kombinacji. A możliwości są, widać to po wielu samochodach na drodze, które już na pierwszy rzut oka można określić jako nadające się tylko na żyletki. A ktoś gdzieś im ten przegląd podbił ( ͡°
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki: Ale to kogos dziwi? Szukam sobie kolejnego auta, patrze co tam jest w kategorii „troche szybsze” i juz ze 3 sztuki Audi S3 2016+ rok stoja na jakichs najtanszych chinczykach. To jak ktos do auta za 100k+ i 300hp wsadza takie gowno to co sie laduje do tych budzetowych wozidel :/
  • Odpowiedz
@misiasio: Miałem kiedyś samochód poobijany, elementy w różnych kolorach na o-------l pozakładane ale porządne opony, hamulce i zawieszenie nowe. Wyglądać może tragicznie ale sprawne musi być.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: No tak, pewnie. Mi chodziło o to, że widzę np na oko skrzywione koła, opony zdarte do gładkości, dziury w progach, że rękę wsadzisz, jak odpala to kłęby czarnego dymu, szyba pęknięta przez całą szerokość, takie rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
naprawa seata bedzie sporo cie kosztowac


@Voltix: borze jakiś ty dowcipny xD A to wnioskowanie prosto z okrężnicy - wyborne!
Nie, nie będzie, bo to nie mój samochód ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@bidzej: Z tym heblem to też bym uważał. Niby od tego masz ABS, żeby nie zablokować kół przy ostrym heblunku ale moim zdaniem najważniejsze jest pozbycie się odruchu heblowania do samego końca. Czasami lepiej odpuścić hebel na ułamek sekundy i odbić kierownicą w lewo lub prawo w celu uniknięcia przeszkody (licząc, że ESP ogarnie robote z poślizgiem). Wiem, że to odruch i ma się na to ułamek sekundy ale jak
  • Odpowiedz
@Piw_Benzyna: tu nie musiało dojść do zablokowania kół. Problemem jest to, że jak mocno depniesz w hamulec i jednocześnie szarpniesz kierownicą, to po pierwsze odciążasz tył (bo przód nurkuje), a po drugie rzucasz nim w bok - co w sumie kończy się piruetem.
  • Odpowiedz
@dzem_z_rzodkiewki: dopóki szarpniesz kierownicą kiedy tył jeszcze leci w górę, piruet praktycznie gwarantowany, a później nadal niewykluczony ¯\_(ツ)_/¯

Co by nie przeciągać: w takiej sytuacji z idiotą z przodu najpierw się hamuje, a jak to nie wystarcza, wtedy można zacząć odpuszczać i skręcać - w tym wypadku tył zaczyna się dociążać, przednie koła jeśli są przeciążone i się ślizgają, zostają odciążone i mają przynajmniej szansę odzyskać przyczepność, więc skręt jest
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: pytanie czego oczekujesz od opony jak dla jazdy ojca czyli po drogach gminnych wiejskich w różnych warunkach zadaj super egzamin nawet średnie. Lepiej świeży wielosezon niz markowe bez bieżnika
  • Odpowiedz