Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 66
Napislaem lasce na tinder ze jestem mechanikiem samochodowym i usunęła parę. Ona jest kosmetyczka. Czy to mezalians dla niej wiązać się z mechanikiem? #tinder #zwiazki #blackpill
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kaluka106:
Lol, mechanik to przydatny zawód w związku. Raczej bym myślała o takich niebieskich "oo super, facet łączący pasję z pracą" - być może mylne myślenie.
To żadna ujma, nie przejmuj się parapetami.
  • Odpowiedz
@kaluka106: 90% znajomych kobiet, które skierowały się do zawodu kosmetyczki mają plankton zamiast mózgu. A ta jedyna, która nie ma, tylko sobie w ten sposób dorabia do studiów.
  • Odpowiedz
  • 8
@Fifka23: niby tak ale większość Lasek myśli jak ta z tindera. Nigdy chyba tam nie znajdę takiej normalnej wg Ciebie. Wszystkie myślę że jak nie jesteś prawnikiem/ lekarzem/ albo menedżerem to jesteś nikim . Liczą się tylko chady w białych kołnierzykach, a nie mechanik w drelichach. Isover dla mechanikcella
  • Odpowiedz
@fantazm: Też mam awersje do tej branży. Mnie najbardziej r---------a ich poczucie wyższości i chęć brylowania w wyższych sferach, te p---------e o rozwijaniu własnego biznesu, własnej marki. A to zwykły kurnik na ulicy o podobnym znaczeniu jak kiedyś pucybut, gdzie w locie na zakupach możesz sobie poprawić paznokcie.
  • Odpowiedz
@luky1234: i wszystkie mają fb, na którego wrzucają zdjęcia absolutnie każdej wykonanej usługi, jeszcze najlepiej z twarzą i oznaczeniem klientki. I tak widzisz non stop wstawiane jakies pomazane pazury, pomazaną facjatę. Wielka duma je rozpiera chyba z tego tytułu. Szlachetna branża. Elitarna.
  • Odpowiedz
  • 1
@kaluka106: miras nie spodziewaj się po lasce z tindera zdrowego myślenia, tam promil może ma coś realnego do zaoferowania. Albo szukaj dalej albo najlepiej zmień sposób
  • Odpowiedz
  • 0