Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Siema, pracuję w branży, gdzie #rozowypasek o combo "UoP + godne pieniądze" może tylko pomarzyć. Mam drobne zlecenia poza głównym, ale z nich się nie utrzymam. Czasem dorabiam tez na zleceniu, ale nie pomaga to za bardzo w poczuciu bezpieczeństwa. Chciałabym zacząć starania o #dziecko, ale boję się, że ciąża = koniec umowy, gdy tylko ktoś się dowie w #pracbaza. Dzięki wspaniałomyślności ZUS i tak muszę wrócić do pracy maksymalnie miesiąc po porodzie, co stresuje mnie tym bardziej.
Sama przerwa w CV typu pół roku (siedzenie z dzieckiem) może poskutkować końcem kariery, a nawet sensownej pracy na dłuższy czas (w mojej branży dominują #niebieskiepaski ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Kilka koleżanek w takiej sytuacji tak właśnie skończyło, zresztą po jednej z nich firma dająca #uop nie zatrudnia już na nie #rozowepaski - tylko śmieciówki.
Tak tak, możemy się utrzymać z zarobków mojego partnera, ale to dla mnie mało komfortowe. Dla niego pewnie też, to jednak stres dodatkowy. Poza tym potem skończę jako niepracująca madka nie z własnej winy ( ͡° ʖ̯ ͡°) Praca jest moim #hobby dodatkowo...

Był ktoś może w podobnej sytuacji? W razie ciąży w ogóle informować pracodawcę/zleceniodawce (bez UoP nie mam takiego obowiązku). Boję się, że wyląduję z #ciaza w szpitalu i... co wtedy? Może w ogóle odpuścić #dziecko i skupić się na #kariera?
Tylko konstruktywne odpowiedzi proszę ()

#anonimowemirkowyznania

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62e264fbc4d073d02feacbf0
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 12
Dzięki wspaniałomyślności ZUS i tak muszę wrócić do pracy maksymalnie miesiąc po porodzie