Wpis z mikrobloga

Ave!

Oto i nowa wersja https://play.unity.com/mg/other/hextree-0-1-7 i kolejne zmiany:
W końcu pierwsze podejście do proceduralnie generowanej mapay, aktualnie mapa składa się z 1 startowego biomu otoczonego barierą - już nie da się tak łatwo spaść za mapę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Biom składa się z 7 klastrów, każdy klaster z 8 chunków, a chunk to 3 hexy.
System inventory działa jakoś sensowniej. Każda broń/item może mieć customowe animacje oraz dźwięki.
Siekerą można ścinać drzewa, a kłody rąbać na patyki czy coś ( )

#unity3d #unity #gamedev #gamedesign #indiegamedev
frogkiller - Ave!


Oto i nowa wersja https://play.unity.com/mg/other/hextree-0-1-...

źródło: comment_1658603425IZrL6XHJbnHx3yiTvQSgnN.jpg

Pobierz
  • 2