Oto i nowa wersja https://play.unity.com/mg/other/hextree-0-1-7 i kolejne zmiany: W końcu pierwsze podejście do proceduralnie generowanej mapay, aktualnie mapa składa się z 1 startowego biomu otoczonego barierą - już nie da się tak łatwo spaść za mapę ( ͡°͜ʖ͡°) Biom składa się z 7 klastrów, każdy klaster z 8 chunków, a chunk to 3 hexy. System inventory działa jakoś sensowniej. Każda broń/item może mieć customowe animacje oraz dźwięki. Siekerą można ścinać drzewa, a kłody rąbać na patyki czy coś (✌゚∀゚)☞
Jak macie lekarzowi przynieść próbkę kału do badania laboratoryjnego to w czym się taką próbkę przynosi i ile tego gówna trzeba przynieść? I niby jak ja mam to wszystko ogarnąc, na rękę mam sobie nasrać i wsadzić to do pudełka?
Oto i nowa wersja https://play.unity.com/mg/other/hextree-0-1-7 i kolejne zmiany:
W końcu pierwsze podejście do proceduralnie generowanej mapay, aktualnie mapa składa się z 1 startowego biomu otoczonego barierą - już nie da się tak łatwo spaść za mapę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Biom składa się z 7 klastrów, każdy klaster z 8 chunków, a chunk to 3 hexy.
System inventory działa jakoś sensowniej. Każda broń/item może mieć customowe animacje oraz dźwięki.
Siekerą można ścinać drzewa, a kłody rąbać na patyki czy coś (✌ ゚ ∀ ゚)☞
#unity3d #unity #gamedev #gamedesign #indiegamedev