@piro111: Country to nie moja bajka, ale nie porównywalnym do muzyki disco polo, tylko do muzyki folkowej jak kapela ze wsi warszawa, lautari czy nawet golcowie. Mimo często dużych różnic w jakości muzyki - to nie ta liga co jakieś Bayer fulle czy inne boysy
@piro111: @patykiem_pisane: Country to gatunek muzyki jak metal. Jest naprawde sporo roznych nurtow country. Zupelnie nie jest to ekwiwanelnt muzyki disco polo. Discopolo to zdegenerowane Italodisco ktore samo w sobie jest bardzo specyficzna odmiana Disco.
Country sie gigantycznie zmienilo przez lata np Carter Family -> Hank Williams Jr -> country lat 2000 i obecne country to wlasciwie rozne odmiany majace ze soba bardzo luzne polaczenie tylko. Nawet tematyka
@patykiem_pisane: akurat jestem koneserem muzyki country i tak powiedzmy od 2000 roku zrobiła się z tego praktycznie zwykła muzyka pop, aczkolwiek w jakiś sposób ktoś umiejętnie pilnuje aby nie przedostawała się do Europy. Oczywiście zawsze coś się przeciśnie, choćby to co na pewno każdy już słyszał.
tak powiedzmy od 2000 roku zrobiła się z tego praktycznie zwykła muzyka pop
@jezus_cameltoe: Nie zgodzę się. "Tradycyjne" country nadal jest grane i jest bardzo popularne, przy czym dla młodych południowców gra się to samo co dla młodych z miasta, "dobrą" (dla odbiorcy) prostą muzykę do imprezowania co się po prostu sprzedaje. Nie przechodzi to do Europy no bo kto by chciał słuchać o chlaniu browarów, pickupie i innym typowo
źródło: comment_1644375060x68xrnadLJPoZ6OnVGGmpi.jpg
PobierzCofam co napisałem
źródło: comment_1644395955xdqhXa2XBSCDbqUe5ux2Cu.jpg
Pobierz@NapalInTheMorning: @piro111: @patykiem_pisane: sprawdźcie na spotify/youtube składanki dark country.
Country sie gigantycznie zmienilo przez lata np Carter Family -> Hank Williams Jr -> country lat 2000 i obecne country to wlasciwie rozne odmiany majace ze soba bardzo luzne polaczenie tylko. Nawet tematyka
- Wolę Pomorze.
No i jest też cała scena Denver, ale to już trochę mroczniejsze klimaty ;)
based