Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz 4 z przodu ()
Mam 25 lat, bez wykształcenia (doszłam do 3 roku zarządzania ale nie napisałam pracy xD), zaczynałam w tej firmie od poziomu pracownika fizycznego.
Teraz mam stanowisko na którym świetnie się sprawdzam i czuję się spełniona, jadę rano do pracy z uśmiechem. Polecam każdemu ten styl życia.
Dodam dla feministek: pracuję jako koordynator na zakładzie produkcyjnym, większość moich współpracowników to mężczyźni. Mam kontakt na codzień z ludźmi od dyrektorów, poprzez technologów, monterów, po magazynierów, wszyscy mnie szanują, do tego zarabiam na zadowalającym dla mnie poziomie. To nie jest tak, że #rozowepaski zarabiają mniej, to wy zarabiacie mniej, a że jesteście seksistkami to zwalacie winę na swoją płeć xD
#chwalesie #pracbaza #praca
partycja_ - Pierwszy raz 4 z przodu (。◕‿‿◕。)
Mam 25 lat, bez wykształcenia (doszłam d...

źródło: comment_1630690306SslqEYDSgDwnCzcW8HeM6h.jpg

Pobierz
  • 325
Dodam dla feministek: pracuję jako koordynator na zakładzie produkcyjnym, większość moich współpracowników to mężczyźni. Mam kontakt na codzień z ludźmi od dyrektorów, poprzez technologów, monterów, po magazynierów, wszyscy mnie szanują, do tego zarabiam na zadowalającym dla mnie poziomie.


Po uj ta wstawka

To nie jest tak, że #rozowepaski zarabiają mniej, to wy zarabiacie mniej, a że jesteście seksistkami to zwalacie winę na swoją płeć xD


@partycja_: czekaj. Zarabiacie mniej bo zarabiacie
@konopiapolska dzięki za ten komentarz, dla mniej kumatych mogę wyjaśnić odpowiadając też Tobie:

Nie chodzi o to, żeby grupować "kobiety zarabiają mniej niż mężczyźni".
To feministki, które mają problem o mniejsze zarobki kobiet, zarabiają mniej niż mężczyźni, ale nie jest to kwestia ich płci a raczej innych czynników które wpływają na ich mniejsze zarobki.