Wpis z mikrobloga

@ssauczo_pauczo po co się tak emocjonujesz, skoro stwierdziłem w końcu, że w sumie to tu jeszcze ten panel jest w miarę ok? Mogę oderwać wzrok, ale lubię nie musieć. Dlatego lubię interfejsy, których stan można również wyczuć.
A jak się zastanawiam co wy tyle klikacie w czasie jazdy w te fizyczne przyciski, że wam przeszkadza przeniesienie ich na wyświetlacz/tablet? Głośność/stację ustawia się z kierownicy bez patrzenia, klimę ustawia się na 21*C na automat który sam pilnuje mocy nadmuchu i temperatury. Jakich przycisków fizycznych wam brakuje jeszcze?
@eloar: a na #!$%@? na nogi i szybe? ustawiam 19/20 na cały rok na klimatroniku i mam #!$%@?, komputer sam dostosuje kierunki żeby jak najszybciej schłodzić/ nagrzać auto.
@Powuyo jest serwisowy otwór na bagnet. Wystarczy go dokupić.
W BMW z tamtych lat jest bagnet schowany z tyłu silnika (n47) i też jest w menu serwisowym stan oleju itd

@blisher automatyczny ręczny to jedna z lepszych rzeczy. Samo się wszystko robi, a są opcje gdzie sam się zaciąga na postoju na światłach czy w korku.
@Stitch chodzi cały czas i w bardzo mokrym a chłodnym okresie jak wsiadasz mokry do samochodu to może parować. Klimą sprawna i dobrze chłodzi. Po prostu szybko odparuje. Zimą jest jeszcze kwestia zarobienia szyb z zewnątrz. Ustawienie szyba+nogi ma wtedy też sens.

Z resztą co za różnica po co przestawiam czasem z auto na inne ustawienia. Tak robię i lubię, że mam pokrętło na którym mogę wyczuć co ustawiam.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@aksal89: najgorzej szyby sterowane są we freelander I. Szyby i zamek sterowane są przyciskami na tunelu środkowym na wysokości hamulca ręcznego.