Wpis z mikrobloga

Ech studenci prawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jedzie podróżny z ulgą studencką, rok urodzenia 1994 więc lat 27. Dla niewtajemniczonych - ulga studencka (51%) działa do ukończenia 26 rż, tj w dniu 26 urodzin już z niej korzystać nie można, mimo ważnej legitki.

Tradycyjnie #dziendobrypoproszebilet
- niestety nie może pan korzystać już z ulgi studenckiej.
StudentPrawa: ale o co panu chodzi? Jestem studentem, mam ważną legitymację.
- tak, zgadzam się. Ale ma pan 27 lat i nie może pan już korzystać z tej zniżki. Musi pan kupić nowy bilet.
SP: ALE JAK TO
- /tłumaczę o co chodzi, opisuję zniżki ustawowe, mówię że trzeba będzie kupić nowy bilet za 60 zł/
- ALE JA JESTEM STUDENTEM PRAWA I JA WIEM ŻE MAM UPRAWNIENIA I MOGĘ JECHAĆ NA ZNIŻCE
- staram się właśnie wytłumaczyć, że nie może pan korzystać z tej zniżki bo ma pan przekroczony wiek
- JA NIC NIE BĘDĘ PŁACIĆ BO MAM LEGITYMACJĘ WAŻNĄ I JESTEM STUDENTEM PRAWA

Już nawet ludzie dookoła zaczęli się z niego pod nosem naśmiewać, moje tłumaczenia nie były wystarczające, także po paru minutach... cyk wezwanie do zapłaty ( ͡° ͜ʖ ͡°) nowy bilecik 60 ziko, opłata za brak biletu 650 ziko razem 710 ziko.

SP: JA NIC NIE PODPISUJĘ BO JESTEM STUDENTEM PRAWA
- oczywiście, w takim razie przyjdzie pocztą. Przyjemniej podróży! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idę dalej pracować na pociągu i po pół godzinie przybiega do mnie student prawa i mówi:
- wie pan co ja jednak zapłacę te 60 złotych bo ma pan rację.
- bardzo mi przykro, ale już sprawa zamknięta, dane poszły do systemu i nic nie można odwrócić
- ALE JA SIĘ NIE ZGADZAM I CHCĘ ZAPŁACIĆ

Ech (°° nie róbcie kurtyzany z logiki

#pkp #pociagi #kolej #studbaza #studentprawa
g.....i - Ech studenci prawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jedzie podróżny z ulgą studencką, rok uro...

źródło: comment_1624004652453UxjQ8wuW8oVslQDeyH4.jpg

Pobierz
  • 38
@Wojtas9: są też tacy którzy postanawiają się rozwijać i idą na studia później. Teoretycznie zniżki powinny wspierać edukację, rozwój.