Wpis z mikrobloga

The wanted system is just one of several big gameplay systems that the Cyberpunk 2077 team is working on.

Cyberpunk 2077 UI coordinator Alvin Liu has revealed that the game will have a "wanted" system that can catch up to players who terrorize NPCs. However, unlike the wanted system in games such as Grand Theft Auto, in Cyberpunk 2077 the police system is blatantly corrupt and takes bribes.


The Night City police force isn't the only group that may come after the player character. CD Projekt RED is also working on a gameplay system where NPCs will "not be very nice" to players if they start killing many people and that "powerful" people may come after the player.

Yyyy to nie jest GTA, roszczeniowi gracze samo sobie winni, że oczekiwali działającej policji w grze! To wcale nie tak, że sami twórcy przez lata kreowali obraz gdy która nigdy nie istniała, albo z której połowa systemów została pospiesznie w------a jak stwierdzili, że za cholerę tego nie ogarną przed premierą.
#cyberpunk2077
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kosmox30: @Nihas:

CD Projekt Red’s Senior Level Designer, Miles Tost, recently revealed a few choice details about how the studio handled Night City’s open-world design. For instance, he confirmed that players would be able to explore almost the entire city at will after completing the game’s prologue. Indeed, another thing aspect that he spoke about was how much carnage players can potentially wreak. According to Tost, players
  • Odpowiedz
Indeed, another thing aspect that he spoke about was how much carnage players can potentially wreak. According to Tost, players may even accidentally kill quest-givers if they go on a rampage in Night City


@normalny08: xDD
  • Odpowiedz
@Kosmox30: ale on podczas wywiadu miał napisane na czole "WORK IN PROGRESS - DOES NOT REPRESENT FINAL LOOK OF THE GAME", także to wina graczy, że mają urojenia i konsol sony, że mają słabe procesory.
  • Odpowiedz
: ale on podczas wywiadu miał napisane na czole "WORK IN PROGRESS - DOES NOT REPRESENT FINAL LOOK OF THE GAME",


@pan_warell: Przecież z takim napisem to mogliby zrobić grę nawet w średniowieczu i gracze NIE MIELI PRAW narzekać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pan_warell: tak i podam numery do totka dla zainteresowanych. nie wkładaj mi w usta słów, których nie powiedziałem. akurat system policji jak i wydajnosc na konsolach bardzo sie rozminely z tym co obiecywali. jakbys nie mial klapek na oczach to bys widzial, ze od premiery krytykuje mocno aspekt policji, vide moj wczorajszy filmik na ten temat.
  • Odpowiedz
@pablo397: nie chce mi się szukać, ale jeszcze niedawno twierdziłeś, że nie złamali żadnych obietnic, tylko gracze sobie sami dopowiadają.

Ale skoro zmieniłeś zdanie to super, gratuluję otwarcia oczu.
  • Odpowiedz
@Kosmox30: a co do meritum posta - nie mam pojecia co tu poszlo nie tak. skoro kilka osób w trakcie produkcji twierdzi, ze stworzono jakis skomplikowany system policji a w finalnej wersji dostajemy małego potworka to chcieli osiagnąć? mysleli, ze gracze sie nie zorientują?? nie chodzi mi o marketing i jakies bzdurne trailery i night city wire, ktore robily dziewczyny po zarzadzaniu i marketingu, bo im powiedziano, ze to gta
pablo397 - @Kosmox30: a co do meritum posta - nie mam pojecia co tu poszlo nie tak. s...
  • Odpowiedz