Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Trigger mnie momentami łapie xD

Znajoma mi pisze, że rodzice sprzedają ich dom by później kupić sobie i córkom mieszkania. Są na studiach, więc w tym będą miały mały udział.

A ja w sumie pracuję od 2 roku studiów cały czas (czyli łącznie 4 lata około) i w sumie nawet czegoś takiego bliski nie jestem xD od kiedy tej kasy trochę więcej jest to staram się oszczędzać po 15-20% wypłaty, ale na dobrą sprawę w zeszłym roku wypłukałem wszystkie oszczędności, bo miałem problemy ze zdrowiem (które no będą się ciągnęły) i chciałem pomóc rodzicom.

Teraz w końcu od jakiegoś czasu mieszkam sam, to w------m się na rok do bloku, w którym słyszę każdego sąsiada a na klatce schodowej nikt nie uznaje klamki i n--------a drzwiami jak tylko się da. Oprócz wywalenia kasy to jeszcze nerwicy dostanę.

I to już nie chodzi nawet, że chcę mieszkanie, tylko o codzienne w--------e wynikające z tego, że no nie jest sprawiedliwie xD

Naprawdę nie cierpię życia od kiedy pracuję na pełen etat. Idzie na to tyle czasu, a efekty są średnie. Żeby chociaż urodzić się w dużym mieście i móc jakiś czas mieszkać z rodzicami i nie wywalać tyle pieniędzy na czynsz.

#przemyslenia #pracbaza #zalesie #regresosobisty #rozwojosobisty

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #605132336b7ccc000b8adda9
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

i móc jakiś czas mieszkać z rodzicami i nie wywalać tyle pieniędzy na czynsz.

@AnonimoweMirkoWyznania:

Myśl jak Biały człowiek. Ktoś musi "zdobyć przyczółek" i "zakotwiczyć" w dużym mieście; padło na ciebie. Twoje dzieci i ich dzieci będą miały rodziców w dużym mieście i nie wydarzą na czynsz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz