Aktywne Wpisy

moll +303
źródło: 1000018684
Pobierz
lunaexoriens +70
Poznań: rogale, uśmiechnięci poprzebierani ludzie, radosne progresywne miasto, gdzieś w tle zamek cesarski
Warszawa: race, kibolstwo z zasłoniętymi twarzami, smutne konserwatywne towarzystwo, gdzieś w tle radziecki pałac
#marszniepodleglosci #poznan #warszawa #11listopada
Warszawa: race, kibolstwo z zasłoniętymi twarzami, smutne konserwatywne towarzystwo, gdzieś w tle radziecki pałac
#marszniepodleglosci #poznan #warszawa #11listopada
źródło: 11 listopada
Pobierz



Mirki, czy są w necie jakieś praktyczne przykłady użycia zenject/extenject w Unity? Jakieś serie na youtube, udemy, gdzie ktoś na przykładzie omawia stworzenie gry na zasadach DI, lub omawia praktycznie różnice między zwykłym programowaniem obiektowym a DI w Unity właśnie? Kilka projektów testowych mam, zacząłem tworzyć testowo grę opartą na DI od początku, ale nie ukrywam, na wstęp chciałbym jakiś tutorial, by ustrzec się typowych błędów i samemu nie wpaść na minę złych praktyk i ich nie utrwalać.
Patrząc po ilości informacji na temat zenject w unity to wydaje się to "przeinżynierowane" i odkrywanie koła na nowo.
Bardzo cenny materiał o tym jak zrobili Pokémon GO na DI https://youtu.be/8hru629dkRY
oraz taki po części dobry poradnik https://youtube.com/playlist?list=PLKERDLXpXl_jNJPY2czQcfPXW4BJaGZc_ z tym, że np SignalBus się trochę zmienił i na filmie jest ciut inaczej.
@TymRazemNieBedeBordo: DI ma rozwiązywać konkretne problemy z dużą ilością zależności. Jeżeli takich problemów nie masz, to wprowadzanie DI tylko utrudnia tworzenie projektu. Są też alternatywy gdy chcesz wspóldzielić dane, np. Service Locatory.