Wpis z mikrobloga

#unity #naukaprogramowania #csharp #unity3d #gamedev

Mirki, czy są w necie jakieś praktyczne przykłady użycia zenject/extenject w Unity? Jakieś serie na youtube, udemy, gdzie ktoś na przykładzie omawia stworzenie gry na zasadach DI, lub omawia praktycznie różnice między zwykłym programowaniem obiektowym a DI w Unity właśnie? Kilka projektów testowych mam, zacząłem tworzyć testowo grę opartą na DI od początku, ale nie ukrywam, na wstęp chciałbym jakiś tutorial, by ustrzec się typowych błędów i samemu nie wpaść na minę złych praktyk i ich nie utrwalać.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zacząłem tworzyć testowo grę opartą na DI od początku


@TymRazemNieBedeBordo: DI ma rozwiązywać konkretne problemy z dużą ilością zależności. Jeżeli takich problemów nie masz, to wprowadzanie DI tylko utrudnia tworzenie projektu. Są też alternatywy gdy chcesz wspóldzielić dane, np. Service Locatory.
  • Odpowiedz