Aktywne Wpisy
Chcemy z moim niebieskim paskiem kupić psa. Na tapecie są 2: corgi i samoyed. Nie wiem który lepiej się w bloku odnajdzie. Jakie są wasze doświadczenia? Który byłby lepszy? #psy #pieswbloku #zwierzaczki
Rocky_Zuma_Skye +599
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Pod kilkoma filmami z kamerek samochodowych spotkałem się z teorią, że ktoś wyprzedzając np przed wzniesieniem, czy zakrętem nie popełnił wykroczenia, bo wyprzedzanie zaczął jeszcze na linii przerywanej (ಠ‸ಠ)
#polskiedrogi #ruchdrogowy #motoryzacja
sygnalizator kierunkowy do jazdy w lewo zabrania zawracania tylko wtedy, gdy na jezdni jest znak poziomy – strzałka kierunkowa. A teraz oddawaj prawko (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Efekty głupiego traktowania ronda jak jednego skrzyżowania które niby ma jakieś prosto, jakieś prawo i jakieś lewo.
@oslet: No ale co poradzisz skoro nawet WORDy (czyli instytucja, która ma za zadanie szkolić i egzaminować kandydatów na kierowców, zatem powinni znać i stosować prawo najlepiej) mają problem ze zrozumieniem ruchu okrężnego bo egzaminatorzy wydając polecenie jazdy potocznie "w lewo" czyli na lewą stronę ronda klasycznego, najczęściej do 3, 4 lub dalszych zjazdów niezgodnie z prawem wymagają wjazdu
W tym komentarzu wrzuciłem tłumaczenie takiego dzbana, który był tak pewny siebie, że aż musiał z pretensjami napisać do gazety ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale to tylko po części wina głupich kierowców. Rondo wielopasmowe w polskich realiach to zupełnie nieprzemyślana konstrukcja z najczęściej błędnymi/sprzecznymi oznakowaniami i po prostu na wielu rondach NIE DA SIĘ pojechać dobrze bo jak byś nie jechał zawsze naruszysz jakiś przepis.
@oslet: Oczywiście że są, też nieraz się z tym spotkałem.
@oslet: To prawda, zwłaszcza gdy do jezdni biegnącej okrężnie są dostawione strzałki kierunkowe - wtedy jedziemy albo zgodnie z przebiegiem jezdni a niezgodnie ze strzałkami albo zgodnie ze strzałkami a niezgodnie z przebiegiem jezdni. Zatem jak na
Odsunąć się od niej, a nie siedzieć jak przygłup 5 metrów za naczepą i wyjeżdżać połową samochodu, żeby w ogóle cokolwiek zobaczyć.
Jak zwiekszysz dystans, to bedziesz wiedzieć zarówno auta z przeciwnego kierunku, linię na kilkaset metrów do przodu i znaki po prawej.