Wpis z mikrobloga

Mirki, mam pytanie do kogoś ogarniętego w autach z grupy VAG. W Fabii 3 po wyjęciu, naładowaniu i włożeniu ponownie akumulatora przestała działać kierownica multifunkcyjna i coming/leaving home (te rzeczy jedynie zauważyłem - możliwe, że coś jeszcze). Czy może to być jakiś bezpiecznik?
#motoryzacja #vag #vagboners #skoda #fabia #mechanikasamochodowa
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tldr: błędy w sterownikach spowodowane zanikiem napięcia wyskoczyły. Wystarczy pokasować błędy i wszystko wróci do normy.
  • Odpowiedz
@tldr: NA 100% pewien nie jestem, ale nie wydaje mi się, aby w którymkolwiek sterowniku była historia czynności na błędach. Kasuj dowoli, ale wydaje mi się, że przez zwykły kabel OBD-II nie będziesz w stanie dostać się do żadnego innego sterownika niż silnik. Potrzebowałbyś coś co działa z VCDS'em (chińskie klony są spoko, póki się nie zaktualizują).
  • Odpowiedz
trzeba sprawdzić długie kodowanie w vcdsie.


@trzaichlac69: kodowanie nie zmienia się po zaniku napięcia. Po prostu obecność błędów blokuje niektóre funkcje i nie ma tam żadnych zjawisk paranormalnych, ani "rozprogramowania się".
  • Odpowiedz