Aktywne Wpisy

new-object +321

Farezowsky +89
Drwal Rębajło zrzucił filmik gościa, który go krytykował. Co najlepsze, krytykował film o tym jak go Netflix próbuje zniszczyć bo "wyraża swoją opinie" ( ͡° ͜ʖ ͡°) I jeszcze przy okazji coś tam gadał na YT a potem jak grzeczny piesek sam poszedł do tego YT xD
#kiszak #bekazludologuff #drwalrebajlo
#kiszak #bekazludologuff #drwalrebajlo
źródło: G6rRWpZWkAA82gh
Pobierz





Czy w tym kraju cebula jest tak mocna, że szkoda im tych mililitrów benzyny czy o co chodzi?
Jeszcze piszą sobie w odpowiedziach, że niska temp. może niszczyć reduktor i wtryski, ale radzą by po prostu nie piłować silnika na zimnym i będzie ok (ꖘ‸ꖘ)
Znają zagrożenia, a i tak cebulą w głupi sposób. Przecież taka oszczędność się zniweluje przy pierwszej potrzebie naprawy.
O co chodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #gaz #lpg
Jeździłem struclem który na PB nie odpalał i jeździłem tak wieeeele lat... nawet przy -20 na LPG go dusiłem. (az ruda go zjadłą w końcu) Wiec po za ryzykiem zamarźnięcia płynu w reduktorze - nie ma obaw. (a jak masz ustawioną temp 30"C to absolutnie nie ma powodów żeby to zmieniać w górę)
@marsmarchmars: Idiota. Ja bym powiedział na jego miejscu że ok nie ma problemu i jakie będą konsekwencje (czyli przełączenie później na gaz XD). I że jak będziesz chciał obniżyć to zapraszam. No ale ja nie jestem idiotą. Dlatego sam mam interfejs i sobie ustawiam co chcę. Jaka temperatura przełączenia teraz?
@matnos: a może to jest powód. O tym nie widziałem
@SpokojnyPan: po co od razu z epitetami wyskakiwać ¯\_(ツ)_/¯
ja nie zaoszczędzę na przełączeniu wcześniejszym o te kilkanaście - kilkadziesiąt sekund, a samochód chwile dłużej pojeździ na paliwku do którego był pierwotnie stworzony, a obecnie w jego diecie jest go może z 2% w skali miesiąca.
Umiesz jakkolwiek wytłumaczyć co sie zlego stanie instalacji przy odpaleniu silnika od razu na gazie przy +30 na zewnatrz / reduktorze?
Reduktor ma byc cieply zeby;
nie zamarznac
w przewidywalny sposób podawać gaz i uniknąć zbyt bogatej / ubogiej mieszanki.
Dlaczego samochód jeżdżący na PB nie wymaga zazwyczaj przez cały swój żywot regulacji luzów zaworowych, a ten sam jeżdżący na LPG wymaga już interwencji po ok. 40k km?
@marsmarchmars: wiekszosc samochodow ma hydrauliczna kompensacje luzu zaworowego, anyway to kwestia wyzszej temeperatury spalania LPG w komorze, a nie tego o czym tutaj sobie watek zalozyles
@InterferonAlfa_STG: mówię o tych regulowanych np. szklankami.
Mam tylko bekę z Twojego podejścia. Najgorszy typ klienta, przeczyta pobieżnie 2 artykuły w internecie i nagle staje się specjalistą z dziedziny, a każdy inny to wg niego debil xD
Komentarz usunięty przez autora
@pan_warell: ale to Ty dzwonisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@marsmarchmars: co o nich mowisz? co ma wspolnego temperatura przelaczania na lpg z luzem zaworowym?
Swoja droga auto pali najmniej 5l / h jadac wolno.
Zakladajac ze przelaczasz dwie
@InterferonAlfa_STG: temp przełączania zapewne nic, ale sam LPG jak najbardziej już ma dużo związanego z luzem zaworowym. A moja odpowiedź o luzie byłą odnośnie do zdania, że rozgrzane LPG w żaden sposób nie wpływa negatywnie na silnik.
Dzięki za wyliczenia (✌ ゚ ∀ ゚)☞