Wpis z mikrobloga

Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.

Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...

Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....

Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz sssV - Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście po...
źródło: comment_1609218412vMbwuGOGUqa5J6G2cOSuTX.jpg
  • 444
@sssV: Mi nabijali subskrypcje, których ja sam nie zakupiłem. Gdy poprosiłem o blokadę subskrypcji w salonie, to miła pani odparła, że tak. Ja zadowolony wyczekuję, jak nie wbiegła pani kierownik i wykrzyczała, aby tego nie robiła, to aż zrobiłem wielkie oczy. Na prawdę, jak można być aż tak chamskim wobec konsumenta.
@Barto_: Można przecież ustawić zlecenie stałe na doładowanie telefonu, ale zlecenie stałe nie dowie się ze zapłaciłeś za SMS w głosowaniu na najlepsza pare tańca z gwiazdami XD

@uriel_ck
To jest raczej kwestia operatora i ustawień na numerze, wcześniej miałem play a tera Orange flex i cały czas mam polaczenia oczekujące, a nie raz dzwonię do osób z abonamentami i oczekujących połączeń nie ma, takie samo ustawienie jak zastrzeżony nr.
@Barto_: To możesz włączać różne usługi i wyłączać jak w prepaidzie? Niezle, podziwiam, czyli w abonamencie możesz robić to co na kartę ale musisz korzystać z usług jednego operatora przez określony czas, może w między czasie przenieść nadajnik bts z twojej okolicy o pogorszyć zasięg a Ty nie możesz iść do konkurencji.
W prepaidzie na dzień dzisiejszy nic nie doskwiera, a jeśli miałoby się coś zmienić, np. priorytetować polaczenia użytkowników abonamentowych