Wpis z mikrobloga

Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.

Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...

Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....

Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz sssV - Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście po...
źródło: comment_1609218412vMbwuGOGUqa5J6G2cOSuTX.jpg
  • 444
XXI wiek a ja dalej zastanawiam się po co ludziom abonamenty?


@sylwke3100: podam Ci kilka powodów:
- bo mam kilka numerów (firmowych) i nie mam czasu ani ochoty doładowywać ich osobno
- bo od zawsze przy doładowaniach bezpośrednio z bankowości internetowej miałem problem z otrzymaniem faktury VAT
- bo wolę mieć jedną FV co miesiąc na maila, niż pilnować kilku osobnych
- bo nie chcę się ciągle zastanawiać ile mam na
numery abonamentowe mają lepsze parametry logowania do nadajników. Na BOA konsultant się tego wyparł, ale siksa z punktu obsługi klienta się wygadała tym, przekonując mnie do abonamentu. Ja to wiem, bo w T-mobile mam porównanie, bo korzystałem z obu uslug.


@papaj_21_37: to teraz sprawdź sobie, jakie ograniczenie na transfer jest nałożone w TM na prepaid. Logowanie jest takie samo, ograniczają tylko szybkość transferu. W innych sieciach tego nie ma. Ja przeszedłem
XXI wiek a ja dalej zastanawiam się po co ludziom abonamenty?


@sylwke3100: pewne uslugi u niektorych operatorow nie sa dostepne w prepaidach (np. połączenia konferencyjne). Poza tym jeśli ktoś płaci abonament 20zł miesięcznie i ma w nim wszystko to po co miałby przechodzić na prepaida?
Nie wszyscy są za tym by pilnować terminów co do dnia i właśnie w ten dzień doładowywać konto na pluszu, bo sie kończy promocja.

XD na karte o #!$%@? jak dzieci w podstawówce. A jak im zabraknie to lecą do kiosku? XDDDDD


@Barto_: @Wiskoler_double: WOW, Czy wy przespaliście ostatnie 15lat?
Czego ma mi zabraknąć jak po doładowaniu za 19zł mam No Limit? Konto się doładowuje samo co miesiąc z podpiętej
Pobierz Tesseract - > Nie wszyscy są za tym by pilnować terminów co do dnia i właśnie w ten d...
źródło: comment_1609231767gcMAgAlkd8w5oY7u4LT5VB.jpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Ogólnie to nie jest tak, że się to nie opłaca.
Ja mam pakiet w tmobile internet do routera i numer telefonu bez limitu + telefon za 2600 gdzie dostałem 500zł zwrotu do bankomatu ( była jakaś promocja).

Płace 180zł/msc na 2 lata. Internetu zużywam bardzo dużo w telefonie to jest około 50-60GB i w routerze spokojnie ponad 100. Jestem zadowolony bo chociaż raz mnie nie zrobili w bambuko i ten internet działa
@Wiskoler_double: nie trzeba za dużo pilnować, ja robię doładowanie 100zl, co mce mam sms że zaraz się skończy doładowanie, nawet jak sie skończy kasa to też chyba jest powiadomienie albo podchodzę do kompa i przelewam 100. W przypadku plusza ustawiasz stałe zlecenie przelewu