Wpis z mikrobloga

Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.

Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...

Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....

Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz sssV - Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście po...
źródło: comment_1609218412vMbwuGOGUqa5J6G2cOSuTX.jpg
  • 444
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sssV: ja se doładowuje przez apke banku mój super telefon na kartę kiedy chce i ile chce, polecam serdecznie
smsy za darmo, dzwonić nie dzwonie prawie nigdzie, 5 zł na miesiąc styknie i nie trzeba latać do kiosku jak ktoś tam wyżej wyśmiewał
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
XD na karte o #!$%@? jak dzieci w podstawówce. A jak im zabraknie to lecą do kiosku? XDDDDD


@Barto_: dzwonił XIX wiek i pytał gdzie się podziałeś.
Mama kiedyś miała abonament więc abonament jest dla poważnych ludzi, a karta dla dzieci. Taki jest mniej więcej sens twojej wypowiedzi.
Doładowanie konta z aplikacji bankowej (takie coś w smartfonie, nie trzeba iść do kiosku) jest szybsze niż opłacenie faktury.
W dodatku jak coś
@MasterYoda wejdź na moje konto, wejdź w odpowiedzi jesteś setną osobą tak gęstą że aż mi Cię żal. HIPERBOLA mówi ci to coś? Co nie ma lennego to nie ma sarkazmu? Mój abonament jest i tak lepszy od wszystkiego ci napisałeś i tłumaczyłem to już tutaj niejednokrotnie. Pozdrawiam.
kończy mi się za kilka miesięcy oferta z plusa, co polecacie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@LordRegis: Polecamy Perfekt Match - nielimitowane połączenia/sms/mms oraz 20 GB internetu z kumulacją niewykorzystanych danych za 25 zł na 31 dni. Wszystko do obsługi przez wygodną apkę lub bezobsługowo przy uruchomieniu autodoładowania. Skumulowany internet można wykorzystać w przyszłości albo wymienić na gadżety w Viking Store. Bez umów terminowych. ( ͡° ͜
Jest to działające od dawna trollkonto podszywające się pod pracowników firm (m.in. naszej oraz konkurencyjnych operatorów) i było wielokrotnie zgłaszane przez nas do administracji Facebooka.


@T-Mobile_Polska: Może czas na kroki prawne przeciwko tej osobie? Naprawdę taka duża firma pozwala sobie, żeby jakiś troll "od dawna" podszywał się pod nich i odstraszał im klientów takimi wiadomościami? Na głównej macie znalezisko ze sporą liczbą wykopów i 14 tysiącami odsłon na ten moment, z
#tmobile to najgorsza sieć w jakiej miałem telefon. Zasięg w firmie w której pracuję zerowy. Przez wiele miesięcy tak się męczyłem, bo myślałem, że to wina żelbetu. Pewnego dnia zmieniłem na RedBull Mobile (Play) i nagle okazało się, że zasięg jest wszędzie. Kolejna sytuacja z internetem mobilnym. Jeszcze za czasów jak miałem telefon w sieci tmobile poszedłem do #tmobile po internet mobilny. Z uwagi, że mieszkam w centrum miasta powinno wszystko działać.