Wpis z mikrobloga

Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.

Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...

Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....

Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
sssV - Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście po...

źródło: comment_1609218412vMbwuGOGUqa5J6G2cOSuTX.jpg

Pobierz
  • 444
@rouli: Nie wszyscy są za tym by pilnować terminów co do dnia i właśnie w ten dzień doładowywać konto na pluszu, bo sie kończy promocja. Nie każdemu chce się włączać i wyłączać jakieś dziwne usługi które obniżą "abonament" o złotówkę albo dwie. Po prostu chcą zapłacić raz, np poprzez zlecenie bankowe i mieć spokój przez np dwa lata. Dodatkowo plusz czy tam plus nie wszędzie działa jak powinien.
@sssV: u mnie ostatnio byl ogolny problem z telefonia komorkowa bo gdzies nawalilo zasilanie masztu - czego sie dowiedzialem poczta pantoflowa. Kiedy udalo mi sie dodzwonic do biura obslugi, mila pani probowala mi wmowic ze nabilem juz tyle GB na nielimitowanym internecie ze ten zwolnil. Ale nie byla w stanie odpowidziec na pytanie czemu internet w komorce tez nie bangla i sa problemy z dzwonieniem. Po 20m laskawie przyjela info o
Ja nie wiem Mirasy. Z mojego doświadczenia z różnymi sieciami to tmobile ma najlepszy zasięg, są przez to troszku drożsi, ale mnie to nie boli. Generalnie oni nigdy nie nawalili, zawsze od chyba czasów Ery wszystko było dobrze. Telefony biorę z abonamentem. Czemu? Płace x pln na miesiąc i nie mam kredytu BO SIĘ OPŁACA NA RATY W MEDIA 0%. W biku cisza, a ja po 2 latach oddaje telefon Ojcu. Chcecie