Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem studentem informatyki na polsl wydział AEI i to co się tam #!$%@? mnie przerasta. Z wielkim prawdopodobieństwem nie zdam pierwszego semestru i planuję od nowego roku podjąć studia na innej uczelni zlokalizowanej na terenie województwa śląskiego, na szczęście mam możliwość studiowania na uczelni prywatnej. Chciałbym się zapytać czy ktoś z was studiował na WSTI w Katowicach? Zdawałem sobie sprawę że studia informatyczne nie zrobią ze mnie programisty i do tego wymagana jest praca własna, lubię programować i z większymi lub mniejszymi przerwami robiłem to w wolnym czasie. Poszedłem na studia w celu łatwiejszego załapania się na staż (wydaje mi się ze to pomaga nawet w It), zdobycia wykształcenia wyższego i ogólnego rozwoju w It. W czasie studiów chciałem się dalej samodzielnie rozwijać, ale ta uczelnia odbiera mi tą możliwość przez ogrom absurdu z którym się spotkałem od września
1.Multum zabytkowego materiału programu studiów chyba od 2000 roku nie zmienili (np: Maszyna W na podstawach informatyki, której z tego co mi się wydaję używa się tylko na tej "wspaniałej uczelni" nawet profesor na ćwiczeniach to przyznał). Wiedziałem że to nie są studia programistyczne, ale liczyłem na ogólny rozwój z rzeczy do których sam by tak nie przysiadł sieci, systemy operacyjne, algorytmika, bazy danych itd.
2.Profesor z elektrotechniki na pierwszym wykładzie pokazał nam całki, i powiedział że wie że tego nie było jeszcze na matematyce (na której #!$%@? jak #!$%@?), ale 30 lat temu to było w programie i proszę nie pisać skarg xD. Dodatkowo w liceum nie miałem rozszerzonej fizyki więc czuję się tam jak na lekcjach chińskiego dla średnio zaawansowanych, a będzie tylko gorzej jak wejdzie Fizyka w następnym semestrze.
3. Jedyny przedmiot związany z programowaniem czyli podstawy programowania został zakończony na końcu października xD, (projekt zaliczony na 5 w pierwszym terminie) i to by było na tyle i proszę #!$%@?ć.