Wpis z mikrobloga

@slepyzaulek: te tanie nie mają certyfikatu, a np. TengTools już ma. Po co ci klucz dynamometryczny, którym dokręcasz nie będąc pewny czy moment jest odpowiedni? Kup taki z certyfikatem (świadectwem kalibracji)
  • Odpowiedz
@slepyzaulek: Co sądzę o tanich kluczach... Jak chcesz dokręcać nimi koła, to spoko. Tylko... po co klucz dynamometryczny do dokręcania kół? Obok głowicy nawet bym tego klucza nie stawiał.
  • Odpowiedz
@slepyzaulek: chcesz używać tego klucza, żeby precyzyjnie ustalić moment dokręcenia śruby. Kupisz tani klucz, ustawisz na 95 Nm, dokręcisz. Czy dokręciłeś faktycznie na 95? Jeżeli nie masz pewności, to czy nie wydałeś pieniędzy bez sensu?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wojniz: zdajesz sobie sprawę że powinno się dokręcać koła właśnie z odpowiednim momentem?
Mój wulkanizator zawsze dokręca kluczem dynamometrycznym
  • Odpowiedz
@Issac: Ta już tak się nie spuszczaj.Jasne, do głowicy bez klucza dynamometrycznego nie podchodź, ale do każdej śruby w samochodzie? Ciekawe gdzie tak robią.... chyba na youtube.
  • Odpowiedz
Tylko... po co klucz dynamometryczny do dokręcania kół?


@wojniz: odpowiadam na zdanie - bo uważasz że klucz dynamometryczny do kół to coś zbędnego, a ja,mój wulkanizator i dobra praktyka nie.
Wiec tylko uświadamiam.
  • Odpowiedz
@marek22: a kto tutaj mówi o skakaniu. Bierzesz klucz z bagażnika, dokręcasz rękami z siłą przeciętnego chłopa i to jest OK. Jakby trzeba było dynamometrycznym dokręcać koło, to taki klucz byłby na wyposażeniu samochodu¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz