Wpis z mikrobloga

Taką informację dostałem od X-KOM jak wypytywałem ich o zamówienie na RTX 3080 złożone 17 września:

cały czas oczekujemy na potwierdzenie dostawy ze strony producenta. Jeśli nie chcesz oczekiwać na ten produkt, nie ma najmniejszego problemu ze zwrotem środków i anulowaniem zamówienia


Czyli sklep x-kom zbiera zamówienia na karty RTX jednocześnie nie mając nawet jednej dostawy wynegocjowanej. Także odradzam każdemu tutaj próby zamawiania w tym sklepie. Dodatkowo bezczelnie wprowadzają w błąd na stronie podając informację że "dostawa wkrótce" pomimo że nie mają nic potwierdzone z producentem.

#nvidia #rtx #xkom #pcmasterrace #oszukujo
kremowka2137 - Taką informację dostałem od X-KOM jak wypytywałem ich o zamówienie na ...

źródło: comment_16016305391ynVciASTOUqCVa6zhoykF.jpg

Pobierz
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kremowka2137: moim zdaniem wszystko w opisie sklepu jest w porządku.

Czyli sklep x-kom zbiera zamówienia na karty RTX jednocześnie nie mając nawet jednej dostawy wynegocjowanej. Także odradzam każdemu tutaj próby zamawiania w tym sklepie.


Skąd wiesz, że nie mają potwierdzenia od
  • Odpowiedz
@object: no tak raczej nie za bardzo. Niby są od kilku lat na rynku a jednak nie posiadają elementarnej wiedzy na temat towarów sprzedawanych we własnym sklepie.

Dodatkowo nie od 8 dni (w przypadku RTXa 3090) nie posiadają żadnych informacji od dostawców a nie wspomnę już o 3080.

Oni muszą mieć tam albo jakiegoś gościa z problemami z liczeniem(wystarczy poziom wiedzy z zerówki - dodawanie) ile danego produktu wyszło albo
  • Odpowiedz
@kremowka2137 ja tak miałam z nimi ale z ich portalem al.to, czekalam sto lat na monitor, który miał status dostępny, a jak się okazało oczywiście nie mieli go na stanie i nawet nie raczyli mnie poinformowac, co się dzieje z moim zamówieniem
  • Odpowiedz
@kremowka2137: Miałem dość dużo szczęścia kupując gotowy setup w dniu premiery od cyberpowerpc w US. Próbowałem potem kupić cokolwiek, gdziekolwiek (sama karte) i bez szans.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Albo mają w dupie klientów i nie informują w co chciałbym wątpić bo to świadczy o tym iż w zamyśle mają klienta debila.

@PanSpustoszenie: chyba nie doświadczyłeś obsługi klientów przez morele ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Skąd wiesz, że
  • Odpowiedz
@object: Nie wiedzą kiedy i nie wiedzą ile. Czyli nie wiedzą nic, więc albo producent nie traktuje ich poważnie albo nawet nie mają z producentem kontaktu i są tylko n-tym pośrednikiem w łańcuchu. Proces produkcji kart graficznych jest na tyle przewidywalny że producenci powinni być w stanie oszacować ile mogą wyprodukować. X-Kom prawdopodobnie nie jest na tyle ważny żeby mieli dostęp do konkretnych danych. Dla porównania w innych sklepach nie
  • Odpowiedz
@JimS: Nawet nieźle ta karta wygląda, na zdjęciach producentów/w sklepach o wiele gorzej się prezentuje.

A build na zdjęciu klasa, fajny cable management i na ciemnym zdjęciu fajne podświetlenie nie wyglądające odpustowo, sztos.
  • Odpowiedz
@kremowka2137: Całkiem spoko, co prawda chciałem sam złożyć z pełnym chłodzeniem cieczy, ale brałem co było (ostatni sztuka kliknięte w ciągu 5 sekund, nawet nie patrzyłem co tam jest, brałem ze względu na karte). Nie wyszło źle, i9 10900X na Asus prime z490-v ( ͡° ͜ʖ ͡°) no i w sumie po zdjęciu oryginalnego chłodzenia z gpu gwarancja leci, a i tak zwykle ~60C utrzymuje w
  • Odpowiedz
@kremowka2137: dziś miałem telefon od x-kom.

Zamówienie złożone 17 września minuty po premierze (jak już udało się przebić przez padającą stronkę).

Miły pan poinformował mnie że co prawda pierwsze karty już wysyłają raz w tygodniu ale nie są w stanie oszacować kiedy będzie „moja kolej”.
  • Odpowiedz