Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fajfi2001: ale kręci tak, że w ogóle nic się nie dzieje? Czy kręci tak jakby chciał ale coś jednak nie idzie? Kontrolki się palą i gasna normalnie?
@ragoku: Kontrolki w normie, jak odpalam normalnie to po przekręceniu kluczyka cisza kompletna, nic nie drgnie nawet. A jak go pchnęliśmy to po niewielkim odcinku zaczął kręcić normalnie, jak dotychczas i odpalił.
@fajfi2001: Jak masz rozrusznik gdzieś na wierzchu to sprawdzaj kontrolką albo miernikiem czy pojawia się sygnał załączania na tym cienkim przewodzie który dochodzi do niego (w momencie gdy przekręcasz na rozruch). Jak sygnał będzie to rozrusznik prawdopodobnie będzie winny.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fajfi2001: nie buszowały Ci jakieś stwory pod maską? Może masz gdzieś nadgryziony kabel, wygląda to tak jakby faktycznie rozrusznik nie dostawał sygnału ze ma się ruszyć
@fajfi2001: mam astrę 2 w cabrio 1.6 - od jakiegoś czasu miałem podobne problemy - okazały się przewody aku-rozrusznik, masa i połączenia do alternatora. Jeśli też masz 1.6 to wykręcenie rozrusznika to 10min. Są tam tylko 2 śrubki.
@fajfi2001: Tak jak pisali koledzy wyżej do sprawdzenia masz przewody biegnące do rozrusznika + połączenia elektryczne na samym rozruszniku. Sprawdziłbym też przewody masowe aku-karoseria i silnik-karoseria, często się zdarza że z plecionki robi się próchno i pod obciążeniem nie przewodzi dobrze. Może być też po prostu zepsuty rozrusznik (np. bendix, przywieszające się szczotki). W dużych fiatach często się zdarzało, że dopóki nie #!$%@?łeś młotkiem w obudowę to nie zakręcił :D
@fajfi2001: wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ale jak już go wyciągniesz to zobaczysz jakie to proste. Też trochę się pomęczyłem za pierwszym razem. Ale ogólnie nie ma źle - jest dosyć spoko dojście. A robiłem na trawie wszystko stawiając lewarek na kawałku deski. Styki z rozrusznika też lubią śniedzieć. Warto poświęcić te pół godziny i to wszystko oczyścić