Wpis z mikrobloga

#!$%@? czaicie to xD keeek

Pracuje na koleji, jako że PKP biedne w #!$%@? to jako automatycy nie mamy na działce samochodu służbowego (no w sumie mamy raz w tygodniu, jest jeden na 4 działki xD) to jeździmy wszędzie pociągami. W związku z #koronawirus #!$%@? nam jedyny pociąg którym mieliśmy możliwość wrócić do siebie, i uwaga co wymyślił nasz mistrz mądra głowa xD

Będziemy wracać z pracy autobusami, a jedyny który jest w miarę wcześnie (15:20, chociaż pracujemy do 15) jedzie uwaga... 3 godziny xD robi łącznie prawie 300 km jadąc #!$%@? chyba przez Gdańsk (północna polska here) nie wspominając, że kosztuje 40 zł, które mamy pokryć z własnej wypłaty. Z tej żenady wołam @iks_de

I tak to się powoli żyje na tej koleji

#pkp #kolej #pracbaza
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@comfyStefan: Nie mamy, z resztą nie można czegoś takiego używać w torach czynnych, wyobrażasz sobie ściąganie tego z torów jak będzie pociąg jechał? Kiepski plan.
@ImNewHere: Wiem ile wyciągają, ale u nas jest jak jest.
@jenerau: Serwisuje i naprawia stacje krótko mówiąc.
@bori: Odpowiem Ci tak, jak nasz święty Jan Paweł powiedział
K.....k - @comfyStefan: Nie mamy, z resztą nie można czegoś takiego używać w torach c...
  • Odpowiedz
  • 0
@Kolej00rek Zresztą nie martw się - znam SAZ-y w środku lasu bez żadnej drogi dojazdowej, gdzie automatycy muszą 2 km z całym osprzętem na plecach drałować, więc auto nie zawsze dużo pomoże xD
  • Odpowiedz
@Kolej00rek: Weźcie europaletę, pod nią 4 małe koła, na niej jakieś małe krzesełka ogrodowe i to odpychane nogami. Będzie sprawniej i szybciej, a jak pociąg będzie jechał to na tyle jest to lekkie, że dacie radę ściągnąć szybko z szyn xD
  • Odpowiedz
@Stybi: Cześć Mirku, serwis stacji krótko mówiąc, od obwodów niezajętości torów, przez wymianę lampek na pulpicie, po konserwację silników forda V4 z lat 60 pracujących jako agregaty prądotwórcze ( )
  • Odpowiedz