Wpis z mikrobloga

@krabozwierz: Albo zamiast testy długodystansowego, zamknięcie obu aut w szczelnie zamkniętym pomieszczeniu i jeżdżenie w kółko - kto dłużej wytrzyma w smrodach, które produkuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@anon-anon: Przecież te auta mają tylko 0.5s różnicy do setki, widać że ten Hellcat ruszył jak ślimak, co to za test z dupy XD nawet wg katalogów 1/4 mili robią prawie identyko, idź pan w #!$%@? z taki testem
  • Odpowiedz
@prze_galant: Ten Hellcat osiąga katalogowe na specjalnych slickach na pogumowanym torze "dragsterowym" czy jakoś tak. Na normalnych oponach / szosie / im więcej piachu tym jego RWD bardziej zachowuje się jakby startował na lodzie. Podobny filmik (ale stary więc bez poprawek firmware z większą mocą dla Tesli), ten sam problem.
A Tesla? Napęd na dwie osie, system kontroli trakcji który wyciska ostatnie soki z błyskawicznie reagujących elektrycznych silników... Wbijasz pedał "gazu"
anon-anon - @prze_galant: Ten Hellcat osiąga katalogowe na specjalnych slickach na po...
  • Odpowiedz