Aktywne Wpisy
ZenujacaDoomerka +54
Baba nigdy na studniówce nie była, na balu gimnazjalnym. stała pod ścianą.
Jak klasa sobie zdjęcia robiła to specjalnie mnie nie zawołali żeby mnie na nich nie było i powiedzieli, że wyszłam.
Jedyna przyjaciółka z którą poszłam mnie zostawiła po 30 min dla innej grupki.
Przez te niby najlepsze lata życia mam traumę aż do grobowej deski a jakiś chuop przyjdzie powie, że ma traumę bo rodzice mu kazali być grzecznym
Już
Jak klasa sobie zdjęcia robiła to specjalnie mnie nie zawołali żeby mnie na nich nie było i powiedzieli, że wyszłam.
Jedyna przyjaciółka z którą poszłam mnie zostawiła po 30 min dla innej grupki.
Przez te niby najlepsze lata życia mam traumę aż do grobowej deski a jakiś chuop przyjdzie powie, że ma traumę bo rodzice mu kazali być grzecznym
Już
Aokx +147
Każda lokomotywa (przynajmniej u nas) ma (jeszcze) książkę pokładową. Maona rzekomo w przyszłości zniknąć na rzecz wpisów nt. stanu lokomotyw w tabletach pracowniczych. Zobaczymy jak to wyjdzie.¯_(ツ)_/¯
Na ten moment mamy papier. I na tym papierku przy przyjęciu lokomotywy trzeba wypisać szczegółowo to, co przyjmujemy i w jakim stanie.
Przykładowy wpis z książki w komenatrzu.
Taki odpis powinien zawierać to z kim nawiązano łączność przyjmując lok., opis sprawności Radiotelefonu, Radioalarmu, kamery pokładowej jeśli jest, SHP (Samoczynne Hamowanie Pociągu) oraz CA (Czuwaka Aktywnego działającego w cyklach około 60 sek.). Dalej powinniśmy zwrócić uwagę na działanie hamulców oraz na części biegowe loka czy są sprawne i nie odbiegają od ustalonych norm. Warto zapisac stan uposażenia jak i szczególne informacje odnośnie lokomotywy, jej uszkodzeniach badz wymaganych naprawach. Jest tez wpis odnoszący się do pracy lokomotywy i ilości godzin przepracowanych po ostatnim przeglądzie gdzie :
Praca wykonana przez tą drużynę/suma godzin przepracowanych od przegladu. Czyli my (załóżmy dolne godziny dla nas na dziś) przepracowaliśmy 7 h to te właśnie godziny dopisujemy do już 89. przepracowanych co daje nam 96h po przeglądzie.
Maszyniści wypełniają Część II książki, a Część III pozostaje dla warsztatów i odpisów tego co było robione i sprawdzane.
Jeśli pojawiły się jakieś pytania - śmiało. Postaram się odpowiedzieć (。◕‿‿◕。)
A dziś.... Manewry :/ od 7 do 11 zero pracy ale zaraz Jeziorak plus wyjazd do Ceglorza. Zdjęcia pojawią się w komentarzach.
#atencyjnymaszynista #100twarzykolejarzy #kolej #pkp #intercity #poznan #manewry #cegielski #ciekawostki
Komentarz usunięty przez autora
Moje wpisy w książce mieszczą się w jednej linijce. Jak kiedyś dostanę % za nie sprawdzenie wyposażenia to będzie w pełni zasłużone ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Znam też maszynistę co nigdy nic nie wpisał do żadnej książki xD
W Niemczech usterki wypisują na kartkach i wkładają lub przyklejają z przodu książki. I w sumie tak sobie jeżdżą oblepione - u nich też wyjebongo
w ogóle czy w pociągach jest "Minimalne wymagane wyposażenie" ?
Komentarz usunięty przez autora
@Vel_Makarena
Ad.1 Żeby zostać samodzielnym maszynistą musisz zdać licencję (to dość łatwe jeśli się chce) i potem u przewoźnika zrobić świadectwo (tu już trudniej, stykasz się z codzienną
@baobabtoudi niestety ¯_(ツ)_/¯ musisz uwierzyć na słowo.