Aktywne Wpisy

Mokotowski +61

źródło: temp_file1785791522995993488
Pobierz
Myslovitz +388
Mirasy sprawa jest, moja znajoma zbiera na leczenie raka i rehabilitacje.
Lata temu, jak straciłem wszystko i nie miałem nic to bardzo mi pomogła stanąć na nogi nie oczekując niczego w zamian mimo że byłem dla niej wtedy obcym człowiekiem, podczas gdy inni odwracali wzrok między innymi ona jako jedna z niewielu osób pomogła mi stanąć na nogi i odzyskać życie. Chciałbym jej się za to teraz zrewanżować, gdy ona jej potrzebuje teraz
Lata temu, jak straciłem wszystko i nie miałem nic to bardzo mi pomogła stanąć na nogi nie oczekując niczego w zamian mimo że byłem dla niej wtedy obcym człowiekiem, podczas gdy inni odwracali wzrok między innymi ona jako jedna z niewielu osób pomogła mi stanąć na nogi i odzyskać życie. Chciałbym jej się za to teraz zrewanżować, gdy ona jej potrzebuje teraz

źródło: temp_file5446497774422504418
Pobierz
Każda lokomotywa (przynajmniej u nas) ma (jeszcze) książkę pokładową. Maona rzekomo w przyszłości zniknąć na rzecz wpisów nt. stanu lokomotyw w tabletach pracowniczych. Zobaczymy jak to wyjdzie.¯_(ツ)_/¯
Na ten moment mamy papier. I na tym papierku przy przyjęciu lokomotywy trzeba wypisać szczegółowo to, co przyjmujemy i w jakim stanie.
Przykładowy wpis z książki w komenatrzu.
Taki odpis powinien zawierać to z kim nawiązano łączność przyjmując lok., opis sprawności Radiotelefonu, Radioalarmu, kamery pokładowej jeśli jest, SHP (Samoczynne Hamowanie Pociągu) oraz CA (Czuwaka Aktywnego działającego w cyklach około 60 sek.). Dalej powinniśmy zwrócić uwagę na działanie hamulców oraz na części biegowe loka czy są sprawne i nie odbiegają od ustalonych norm. Warto zapisac stan uposażenia jak i szczególne informacje odnośnie lokomotywy, jej uszkodzeniach badz wymaganych naprawach. Jest tez wpis odnoszący się do pracy lokomotywy i ilości godzin przepracowanych po ostatnim przeglądzie gdzie :
Praca wykonana przez tą drużynę/suma godzin przepracowanych od przegladu. Czyli my (załóżmy dolne godziny dla nas na dziś) przepracowaliśmy 7 h to te właśnie godziny dopisujemy do już 89. przepracowanych co daje nam 96h po przeglądzie.
Maszyniści wypełniają Część II książki, a Część III pozostaje dla warsztatów i odpisów tego co było robione i sprawdzane.
Jeśli pojawiły się jakieś pytania - śmiało. Postaram się odpowiedzieć (。◕‿‿◕。)
A dziś.... Manewry :/ od 7 do 11 zero pracy ale zaraz Jeziorak plus wyjazd do Ceglorza. Zdjęcia pojawią się w komentarzach.
#atencyjnymaszynista #100twarzykolejarzy #kolej #pkp #intercity #poznan #manewry #cegielski #ciekawostki
źródło: comment_psFACZMfnDSH2kXy28jejPUqhoI82Es6.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Moje wpisy w książce mieszczą się w jednej linijce. Jak kiedyś dostanę % za nie sprawdzenie wyposażenia to będzie w pełni zasłużone ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Znam też maszynistę co nigdy nic nie wpisał do żadnej książki xD
W Niemczech usterki wypisują na kartkach i wkładają lub przyklejają z przodu książki. I w sumie tak sobie jeżdżą oblepione - u nich też
źródło: comment_k6gI7p3RjCnrYVCwe1YrT8IH3U29Nov5.jpg
Pobierzw ogóle czy w pociągach jest "Minimalne wymagane wyposażenie" ?
Komentarz usunięty przez autora
@Vel_Makarena
Ad.1 Żeby zostać samodzielnym maszynistą musisz zdać licencję (to dość łatwe jeśli się chce) i potem u przewoźnika zrobić świadectwo (tu już trudniej, stykasz się
@baobabtoudi niestety ¯_(ツ)_/¯ musisz uwierzyć na słowo.