Wpis z mikrobloga

@medykydem: Piękne czasy kiedy każdy chciał mieć tribala na ramieniu. Całe szczęście, że byłem wtedy dzieckiem... A tak serio fenomenalna gra jak na swoje czasy, mimo że nie miała spektakularnego silnika ani fizyki jazdy sprawiała mnóstwo radochy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Arrival: Tutaj raczej nie chodziło o zwykłe m3 e46 tylko to co było w grze, m3 gtr - to jest drogowa wersja auta wyścigowego z V8 pod maską i teraz chodzi za kwoty rzędu 250k euro i wyżej.
@shakerrti1: To że nie ważne jak jechałeś i tak komputer starał Ci się na siłę dorównać. Jak lamiłeś to przeciwnicy dawali ci fory i pozwalali się doganiać, jak jechałeś perfekcyjnie to i tak siedzieli ci na plecach.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@4517974: jak dla mnie soundtrack wygrywa z shifta, potem hot pursuit (2010?) i dalej ug2 i mw05. Fajne nuty byly tez w rivalsie i tej z 2015 roku. No i wkleje najlepsza nute z prostreeta.
@apaczacz: shift 2 mial fajna kamere zglowy kierowcy co sie obracala przy zakrętach
@technojezus: prostreet byl bardzo niedoceniany potem tylko seria ucierpiala bo robiono na sile undercover w otwartym świecie
@medykydem: najlepszy to
@shakerrti1: @maciekbe: w skrócie komputer sztucznie starał się utrzymać samochody przeciwników blisko samochodu gracza. Najlepiej widać to, kiedy komputer w coś przywali i się zatrzyma. 10 sekund później mija cię z prędkością światła. Dosłownie. Tak samo jak jedziesz bardzo wolno, to komputer jedzie wolno. W większości gier wyścigowych coś takiego się stosuje, ale tutaj mocno przesadzili. Jedziesz całą trasę bezbłędnie, ale na ostatnim odcinku przeciwnik cię wyprzedzi z chora prędkością
Jak dla mnie król jest tylko jeden a jest nim Need For Speed: II Special Edition. Ogólnie wszystko co powstało po Need for Speed: Porsche Unleashed jest papką która uśmierciła złotą ere serii gdzie cała gra to był majstersztyk wizualno/dzwiekowy... fenomenalne soundtracki w elektronicznych brzmieniach tworzone specjalnie na potrzeby produkcji gry, nagrania i prezentacje samochodów tzw. showcase video w menu stworzone na potrzeby gry zrealizowane w bardzo ambitny sposób.. to już nie
źródło: comment_3NU7hGQR4sBG6Xcy9sEjLcRsnjuRxHVx.jpg
@maciekbe: Tak, a mówiąc prościej: gra oszukuje i poprawia osiągi aut sterowanych przez AI w sposób nieosiągalny dla gracza. Czyli np. ciśniesz 400 km/h i dojeżdża do ciebie landara pokroju Forda Crown Victorii, wyprzedza i jeszcze spycha z drogi, samemu nie tracąc w ogóle prędkości.
OOO ale nostalgia ( ͡° ʖ̯ ͡°) U was na osiedlach w czasach dzieciństwa też panował taki kult tej serii gier?Z racji że zawsze miałem najlepszy komputer zdolny pociągnąć każdą grę zbieraliśmy się z kolegami u mnie w pokoju i całymi wakacyjnymi dniami zagrywaliśmy czy to w carbona czy msw
Naaah, ta gra była dobra jak na 2005/6 rok, ale widać po niej koszmarny upływ czasu i nie ratują tego zbytnio mody.

Strasznie sztywny model jazdy? W sumie nudny tuning, fajna muzyka i klimat miasta ( https://www.youtube.com/watch?v=rhEH1LNU5Bw ten trailer z bety jest genialny jak jest przecięcie dźwięku w garażu i perkusji oraz sama końcówka tegoż filmiku!)
Świetna muzyka (ta muzyka z pościgów i z tego "komputerka"! https://youtu.be/3e80nvdM-_o?t=625 aż do 12:24!!!)

Ba, Carbon