Wpis z mikrobloga

@4517974: potwierdzam. Kilka razy przechodziłem. Model jazdy też idealny jak na tamte czasy. Nawet NFS III był gorszy pod względem jazdy jak i każdy następny U, U2, MW, etc.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@4517974: jak dla mnie soundtrack wygrywa z shifta, potem hot pursuit (2010?) i dalej ug2 i mw05. Fajne nuty byly tez w rivalsie i tej z 2015 roku. No i wkleje najlepsza nute z prostreeta.
@apaczacz: shift 2 mial fajna kamere zglowy kierowcy co sie obracala przy zakrętach
@technojezus: prostreet byl bardzo niedoceniany potem tylko seria ucierpiala bo robiono na sile undercover w otwartym świecie
@medykydem: najlepszy to
Djodak - @4517974: jak dla mnie soundtrack wygrywa z shifta, potem hot pursuit (2010?...
  • Odpowiedz
@shakerrti1: @maciekbe: w skrócie komputer sztucznie starał się utrzymać samochody przeciwników blisko samochodu gracza. Najlepiej widać to, kiedy komputer w coś przywali i się zatrzyma. 10 sekund później mija cię z prędkością światła. Dosłownie. Tak samo jak jedziesz bardzo wolno, to komputer jedzie wolno. W większości gier wyścigowych coś takiego się stosuje, ale tutaj mocno przesadzili. Jedziesz całą trasę bezbłędnie, ale na ostatnim odcinku przeciwnik cię wyprzedzi z chora prędkością
  • Odpowiedz
Jak dla mnie król jest tylko jeden a jest nim Need For Speed: II Special Edition. Ogólnie wszystko co powstało po Need for Speed: Porsche Unleashed jest papką która uśmierciła złotą ere serii gdzie cała gra to był majstersztyk wizualno/dzwiekowy... fenomenalne soundtracki w elektronicznych brzmieniach tworzone specjalnie na potrzeby produkcji gry, nagrania i prezentacje samochodów tzw. showcase video w menu stworzone na potrzeby gry zrealizowane w bardzo ambitny sposób.. to już nie
s.....y - Jak dla mnie król jest tylko jeden a jest nim Need For Speed: II Special Ed...

źródło: comment_3NU7hGQR4sBG6Xcy9sEjLcRsnjuRxHVx.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@medykydem: a ja kontrowersyjnie trochę powiem ze w Shifty mi się fajniej grało. Szczególnie na wyższych ustawieniach trudności, gdzie jeden dzwon mógł zakończyć cały dobry wyścig. O ślizganiu się po pandach nie było mowy.
  • Odpowiedz
@maciekbe: Tak, a mówiąc prościej: gra oszukuje i poprawia osiągi aut sterowanych przez AI w sposób nieosiągalny dla gracza. Czyli np. ciśniesz 400 km/h i dojeżdża do ciebie landara pokroju Forda Crown Victorii, wyprzedza i jeszcze spycha z drogi, samemu nie tracąc w ogóle prędkości.
  • Odpowiedz
OOO ale nostalgia ( ͡° ʖ̯ ͡°) U was na osiedlach w czasach dzieciństwa też panował taki kult tej serii gier?Z racji że zawsze miałem najlepszy komputer zdolny pociągnąć każdą grę zbieraliśmy się z kolegami u mnie w pokoju i całymi wakacyjnymi dniami zagrywaliśmy czy to w carbona czy msw
  • Odpowiedz