Aktywne Wpisy
eskejper +175
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem ze swoją różową od pięciu lat. Niedawno zmieniłem prace na lepiej płatną, mam teraz co jakiś czas wyjazd na szkolenia. Tydzień temu byłem na dwudniowym szkoleniu, było na nim trochę osób, sporo z innych oddziałów z innych miast. Wieczorem po szkoleniu zrobiliśmy sobie integracje podczas której poznałem pewną dziewczynę, wyróżniała się i od razu wpadła mi w oko, wiedziałem ze ja jej również. Sama z początku ze mną
Jestem ze swoją różową od pięciu lat. Niedawno zmieniłem prace na lepiej płatną, mam teraz co jakiś czas wyjazd na szkolenia. Tydzień temu byłem na dwudniowym szkoleniu, było na nim trochę osób, sporo z innych oddziałów z innych miast. Wieczorem po szkoleniu zrobiliśmy sobie integracje podczas której poznałem pewną dziewczynę, wyróżniała się i od razu wpadła mi w oko, wiedziałem ze ja jej również. Sama z początku ze mną
Zwiększanie prędkości przez kierującego pojazdem wyprzedzanym – 350 zł
wg taryfikatora punktów karnych:
Zwiększanie prędkości przez kierującego pojazdem wyprzedzanym – 3 pkt. karne
Gdybym za każdym razem, gdy ktoś dokonuje na mnie tego wykroczenia dostawał 100zł, nie musiał bym do szefa chodzić po wypłatę.
Pomijając już taki drobiazg, jak groźny jest taki drogowy bandytyzm/bezmyślność kiedy to podejmując manewr wyprzedzania mam widoczność i miejsce, a w trakcie okazuje się że już nie mam. I na hamowanie oraz powrót też już jest za późno.
W rozmowach z kierowcami ciężarówek dominuje jedna opinia: nie zastanawiaj się, spychaj wyprzedzanego do rowu.
Mam zdjęcia, mam filmiki, tylko zaraz jakiś bordo ekspert (rzeczywisty albo kandydujący) narobi screenów i będzie podkreślać na czerwono by tylko na złych kieroffcóf tyrów poujadać
#trzymaczkierownicy #filozofietrzymaczakierownicy #pord #prawojazdy #polskiedrogi
Komentarz usunięty przez autora
Sporo się takich znajdzie, najczęściej w godzinach porannych kiedy jadą do pracy, zawsze znajdzie się ktoś kto się karawani i szczerze mówiąc dopóki nie zacząłem jeździć ciężarówką nawet ich nie zauważałem. Osobówką po prostu się ich wyprzedzało i człowiek o nich zapominał.
1) bo ma do tego prawo
2) bo ma ku temu chęci
Coś jeszcze, Janusz?
@terwer358:
@twisterro: najlepiej rozpędzać się szybko tj. ile fabryka dała żeby szybciej osiągnąć odpowiednią prędkość, wtedy jest eko.. bo wbijanie 2. biegu przy 15km/h jeszcze bardziej zwiększa spalanie, ale wielu januszy na światłach tego nie wie.
nie kieruję tego do Ciebie, ale jako ciekawostkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli powoduje tamowanie ruchu. Twoja definicja tamowania ruchu jest warta tyle co kartka, na której została spisana, nim wyciągnąłeś ją z dupy.
PoRD nie zakazuje pojazdom ciężarowym wyprzedzania.
@terwer358: a dlaczego nie? Lol
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@MrPr0h: 400KM na 12,5, albo 40ton (zależy w którą stronę jadę :) ) to obecnie chyba takie minimum. Owszem, marudziłem na początku że koni mało, ale z drugiej strony to uczy i pokory i obserwowania tego co się dzieje na drodze.
@loman_alchemik: na pewnym etapie przerwanie wyprzedzania ciężarówką zajmuje więcej czasu/metrów drogi niż jego dokończenie, nawet na wcisk. Dziwisz się że tak chcą (bo to może tylko impulsywne parkingowe gadanie) reagować na próbę wysłania ich na czołówkę?
@Sm3rf1k: ekodriwerzy, waginosceptyczni amatorzy bezglutenowych pierożków, uciekinierzy z geriatrii, baby które zdały prawko x lat temu, ale nic się od tego czasu nie nauczyły i nadal jeżdżą równie uciążliwie dla innych jak w nauce jazdy. Stare wąsate janusze, dostawcy pracujacy na godziny, o dziwo DHLe i podobne dostawcze/dystrybucyjne z windą i pewnie jeszcze parę innych grup...