Wpis z mikrobloga

wg taryfikatora mandatów:

Zwiększanie prędkości przez kierującego pojazdem wyprzedzanym – 350 zł

wg taryfikatora punktów karnych:

Zwiększanie prędkości przez kierującego pojazdem wyprzedzanym – 3 pkt. karne

Gdybym za każdym razem, gdy ktoś dokonuje na mnie tego wykroczenia dostawał 100zł, nie musiał bym do szefa chodzić po wypłatę.

Pomijając już taki drobiazg, jak groźny jest taki drogowy bandytyzm/bezmyślność kiedy to podejmując manewr wyprzedzania mam widoczność i miejsce, a w trakcie okazuje się że już nie mam. I na hamowanie oraz powrót też już jest za późno.

W rozmowach z kierowcami ciężarówek dominuje jedna opinia: nie zastanawiaj się, spychaj wyprzedzanego do rowu.

Mam zdjęcia, mam filmiki, tylko zaraz jakiś bordo ekspert (rzeczywisty albo kandydujący) narobi screenów i będzie podkreślać na czerwono by tylko na złych kieroffcóf tyrów poujadać

#trzymaczkierownicy #filozofietrzymaczakierownicy #pord #prawojazdy #polskiedrogi

totalski - wg taryfikatora mandatów:

Zwiększanie prędkości przez kierującego pojaz...

źródło: comment_P7DwpotuW9D6d8mhjUIDRMsgZ3pbQCTp.jpg

Pobierz
  • 62
  • Odpowiedz
@totalski: Ja się zastanawiam czy to ograniczenie dotyczy również samochodu który miało już przyspieszenie przed rozpoczęciem manewru. Ile razy to się zdarza, ze popylam sobie po jakichś światłach czy innym spowolnieniu przyspieszając w trybie eko, a ktoś tu mnie zaczyna wyprzedzać, kończąc na styk przed jakimś zakrętem.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@totalski: Dodam, że często słyszę, że jeżeli ktoś jedzie ponad dozwoloną prędkość, to opisywane przez Ciebie przyspieszanie jest usprawiedliwione... To jest #!$%@? rak. Ewidentnie za mało kierowców jest za to karnych.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@twisterro: Nie traktowałbym tego jako ograniczenie, ale jako zasadę, której się zawsze należy podporządkować. Jeśli na moment zdejmuje się nogę z gazu podczas przyspieszania w trybie eko, jest się jeszcze bardziej eko. Spalanie niższe, na drodze bezpieczniej. Double win ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@totalski jechałem ostatnio sobie jakieś 85km/h na krajowej, tir oczywiście musiał mnie wyprzedzić, na zakręcie, podwójnej ciągłej, nie widząc, że z naprzeciwka jadą auta. Jakbym mu zwolnił, to chyba by mnie już nie było, bo musiałby mnie zepchnąć, żeby się zmieścić. #!$%@?ć tirowców.
  • Odpowiedz
@totalski ja jestem zdania że to ten co wyprzedza ma więcej nasrane w bani, nie raz zdarzyło mi się, że ruszam ze świateł i nie mam ochoty pałować bo zaraz jest zakręt to i tak będę hamował a tu element już pałuje z tyłu bo on on musi być pierwszy i rozpędza się niewiele szybciej niż ja wyprzedzając. Oczywiście za 3 min typ ostro hamuje bo skręca w lewo i muszę
  • Odpowiedz
@twisterro: Dokładnie, a nic mnie nie #!$%@? tak, jak wyjeżdżam z zabudowanego, przyspieszam normalnie, a tu jakiś frustrat wyprzedza. Ja tez go od razu noe zauważę, bo kto się spodziewa, ze ktoś będzie w takiej sytuacji przyspieszał. A potem pretensje. Jak już takiego kretyna zauważę, to zwalniam, lepiej mieć osła przed sobą niż za sobą.
  • Odpowiedz
  • 36
@totalski osobiście uważam że wyprzedzanie na takich drogach przez tiry i ciężarówki powinno być zakazane, oczywiście poza przypadkami jak np traktor i inne pojazdy utrudniające ruch
  • Odpowiedz
@totalski: cóż, ci którzy przyspieszają zasługują na mandat 350 zł, natomiast ci, którzy spychają, zasługują na karę dożywotniego pozbawienia wolności za usiłowanie zabójstwa.
  • Odpowiedz
@totalski: Najbardziej mi się podoba jak w Krakowie omijam autobus zatrzymujący się na drodze by wypuścić ludzi bo przystanek. Zawsze w tym momencie rusza i daje #!$%@?ę po gazie żeby pokazać jakim to jest Panem #!$%@? dróg. Zazwyczaj są to nieduże prędkości wiec tez wyprzedzić długiego gnoja nie jest super łatwo, a na ulicach ciasno.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@totalski: ostatnio w kato żwirowiec się #!$%@? na mnie.
3 pasy. Lewy pusty. Prawy pusty. Środkiem jadę ja. 80km/h. A ten podjeżdża do mnie i zaczyna dyskotekę światłami, wyczyniajac jakieś harce rękami xD.

Co roku powinny być robione testy psychologiczne, czy dana osoba jest w stanie prowadzić pojazd kategorii c+e
  • Odpowiedz