Wpis z mikrobloga

@BOYAR: dokladnie sam mam to w moim vw, przy zamawianiu nazywalo sie to led matrix, super sprawa jedziesz na dlugich i nie ma szans oslepiac kierowcow i zadne znaki sie nie odbijaja jak przy zwyklych swiatlach
  • Odpowiedz
@BOYAR: Jako zawodowy kierowca nie mogę się z tobą zgodzić to badziewie w wielu przypadkach wali mi długimi w ryj, w szczególności gdy pasy ruchu oddzielone są barierą lub gdy auto wyjeżdża z za zakrętu lub przeszkody.
  • Odpowiedz
@Stormweaver: ciekawe. W sumie przy moich zwykłych H4 też nic nie pizga po oczach, od normalnie się światło odbija czyniąc widoczność znaku dużo lepszą. Nie wiem jak to widać na ledach bo nie jeździłem, ale skoro nie odbijają tak światła to zakładam, że widać mniej. No, ale może się mylę.

A w ogóle to ktoś jeszcze panuje nad jakimiś regulacjami dotyczącymi świateł czy już totalna wyjebka? Bo widzę coraz bardziej
  • Odpowiedz
Nie wiem, wczoraj jechałem wieczorem autostradą i szczerze mówiąc te nowe lampy ze świeżych audi/bmw strasznie #!$%@?ły mi w lusterko kierowcy.
  • Odpowiedz
Zacznijmy od tego, że głównie rażą po oczach światła w samochodach polaczków co pozakładali ledy bez homologacji i śmigają bo jeszcze dowodu nie zabrali
  • Odpowiedz
A najlepsze są te auta, które dzienne i kierunki mają chyba na tych samych diodach bo jak włącza kierunek to mu gasną dzienne, wtf co to za tandeta?


@Krupier: jak kierunek jest blisko dziennych, to te drugie mogą przygasnąć tak, żeby był lepiej widoczny pomarańczowy kolor migacza. Jest to w przepisach dotyczących oświetlenia pojazdu (czy jakiś takich) opisane.

standardowe H7 jebia w lewo prawo w górę i w dół zależy
  • Odpowiedz
dzbanie reflektory led są samoregulujące i jeśli tył jest obciążony to wiązka w reflektorach jest obniżana


@terr0r_dr0ne: Mhm. I dlatego najczęściej po oczach świecą dwuletnie SUV-y?
  • Odpowiedz
@jacuss: chyba z co 3-4 auto ma źle ustawione bądź źle zamontowane żarówki i oślepia. Ewentualnie ktoś jedzie dociążonym autem, ale nie opuści reflektorów (ręcznie z kabiny), po co, lepiej oślepiać. Bardzo tego nie lubię, męczy wzrok.
  • Odpowiedz
reflektory led są samoregulujące i jeśli tył jest obciążony to wiązka w reflektorach jest obniżana


@terr0r_dr0ne: ale wiesz, że jak Ty tak masz u siebie, to nie znaczy że wszyscy tak mają? Wszystkie samochody mają światła LED regulowane śrubkami w kloszu, a część samochodów dodatkowo ma regulację wysokości świecenia w środku w kabinie lub samoregulację. Uprzedzając pytania - tak, mówię o światłach mijania, nie dziennych.
  • Odpowiedz