Aktywne Wpisy
57_bel_air_fan +518
Zawiera treści NSFW
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Całkiem fajne auto. Prowadzi się jak po sznurku, aktywna regulacja tłumienia amortyzatorów robi świetną robotę. Bardzo dobrze wyciszone wnętrze. Jak na tą klasę bardzo dużo miejsca w środku. Wygodne fotele. Bardzo przyjemne inteligentne, adaptacyjne reflektory full LED.
Wykończenie tam gdzie widać ok, tam gdzie nie widać - mocno poniżej poziomu chociażby Koreańczyków. Silnik - powiedziałbym że całkiem przeciętny w klasie dwulitrowych turbodizli. Skrzynia - jak dla mnie dużo przyjemniejsza niż DSG (które uważam za kiepskie, więc o to nie trudno), podoba mi się że bez problemu pozwala spokojnie przyspieszać nawet na 8 biegu, zamiast natychmiast zrzucać 1, 2 albo i 3 biegi po to, żeby za 2 sekundy wrócić do punktu wyjścia.
Infotainment - jak na SYNC3 jest bardzo dobrze, chociaż VW czy Kia na tym polu wypadają lepiej, szczególnie w kwestii nawigacji. Plus za szybkość działania, wbudowany modem 4G LTE i fajną współpracę z apką FordPass (można nawet odpalić samochód przez Internet, przy niskiej temperaturze włącza się wtedy grzanie szyb, siedzeń i kierownicy).
Systemy asystujące poza ESA (Evasive Steering Assist) dość standardowe, chociaż dziwne jest rozróżnienie asystenta pasa na "utrzymanie pasa" i "prowadzenie w pasie" (ten drugi działa tylko w połączeniu z aktywnym tempomatem).
Z fordowskich wkurzających rzeczy: brak opuszczania lusterek przy parkowaniu (chociaż są dość duże i tak umiejscowione i ukształtowane, że można od biedy parkować na standardowym ustawieniu) i brak automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu.
#motoryzacja #ford #pokazauto
@Wariat_Z_Mokra_Glowa: dobra, dzisiaj sprawdziłem, na prostej drodze z gazem w podłodze utrzymuje 221-222km/h, czyli pewnie te katalogowe 210 trzyma.
@Znawca_Bigosu: w sumie jeśli to są jego problemy, to przy mojej jeździe, gdzie spora część to długie odcinki po autostradach, to raczej ani wtryski ani dotrysk AdBlue nie dostają po dupie...
No i do tego te drobne rzeczy które psują ogólny odbiór auta jak autoryglowanie czy składane lusterka. To i tak już nie jest aż tak tani segment żeby tego nie dorzucić, szczególnie że kiedyś takie funkcje już były. Czasami nie rozumiem decyzji Forda co do funkcjonalności.
@zerathul: poprzedniej wersji nienawidziłem właśnie za ten ekran wciśnięty w tunel, którego dolna ścianka była pod kątem ostrym do ekranu i klikanie czegokolwiek na dole bylo upierdliwe.
Co do tych prostych funkcji - też nie rozumiem. Ani to kosztowne, ani trudne.
https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v4-interfejs-vscan-stn2120-usb.html
Ja mam V3 i taki też styknie
https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html
@Maldo: Masz zwykłe (tj. w wersji ST-Line "sportowe") zawieszenie czy adaptacyjne? Plomby wypadają tylko na naprawdę dziurawych drogach, czy zawieszenie w połączeniu z 18-calowymi felgami jest tak twarde, że da się jeździć praktycznie tylko po idealnie płaskim asfalcie? Gdybyś miał możliwość zamówić samochód jeszcze raz, to dopłaciłbyś 4 tysiące do aktywnego zawieszenia (zakładając, że go nie masz)? Z góry dzięki za odpowiedź.
https://goo.gl/maps/JB6Zym12a9t
https://goo.gl/maps/pK2WE3KXbJv
https://goo.gl/maps/XTP1zMnQ7BF2
Mam porównanie z fouksem 3 w wersji sprzed liftu(moje auto) i po na 16', i komfort jest niestety odczuwalnie gorszy.
Z pytaniem czy bym dopłacił 4k, nie ja płaciłem że to auto, i jak je wybieraliśmy to szukaliśmy czegoś już gotowego prawie że z 'placu' także