Wpis z mikrobloga

W zeszłym tygodniu odebrany, 800km za mną. Focus ST-Line 2.0 EcoBlue 150KM 370Nm, z 8-biegowym PowerShiftem.

Całkiem fajne auto. Prowadzi się jak po sznurku, aktywna regulacja tłumienia amortyzatorów robi świetną robotę. Bardzo dobrze wyciszone wnętrze. Jak na tą klasę bardzo dużo miejsca w środku. Wygodne fotele. Bardzo przyjemne inteligentne, adaptacyjne reflektory full LED.
Wykończenie tam gdzie widać ok, tam gdzie nie widać - mocno poniżej poziomu chociażby Koreańczyków. Silnik - powiedziałbym że całkiem przeciętny w klasie dwulitrowych turbodizli. Skrzynia - jak dla mnie dużo przyjemniejsza niż DSG (które uważam za kiepskie, więc o to nie trudno), podoba mi się że bez problemu pozwala spokojnie przyspieszać nawet na 8 biegu, zamiast natychmiast zrzucać 1, 2 albo i 3 biegi po to, żeby za 2 sekundy wrócić do punktu wyjścia.
Infotainment - jak na SYNC3 jest bardzo dobrze, chociaż VW czy Kia na tym polu wypadają lepiej, szczególnie w kwestii nawigacji. Plus za szybkość działania, wbudowany modem 4G LTE i fajną współpracę z apką FordPass (można nawet odpalić samochód przez Internet, przy niskiej temperaturze włącza się wtedy grzanie szyb, siedzeń i kierownicy).
Systemy asystujące poza ESA (Evasive Steering Assist) dość standardowe, chociaż dziwne jest rozróżnienie asystenta pasa na "utrzymanie pasa" i "prowadzenie w pasie" (ten drugi działa tylko w połączeniu z aktywnym tempomatem).
Z fordowskich wkurzających rzeczy: brak opuszczania lusterek przy parkowaniu (chociaż są dość duże i tak umiejscowione i ukształtowane, że można od biedy parkować na standardowym ustawieniu) i brak automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu.

#motoryzacja #ford #pokazauto
Pobierz bidzej - W zeszłym tygodniu odebrany, 800km za mną. Focus ST-Line 2.0 EcoBlue 150KM 3...
źródło: comment_4I8Imi8ZPrpt7JVsl27yYNbMjCGDAJfr.jpg
  • 74
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bidzej: ryglowanie ustawiasz sobie w opcjach - sprawdź w instrukcji.
W Rangerze z 2012 trzeba było coś poklikac w pilocie chyba ale w tych nowych to może z poziomu ustawień czy coś.
Btw. Pozdro z klubu FKP! :)


@lewe_konto: pozdro pozdro!

Powiedz coś więcej, finansowanie to rozumiem, że leasing czy kupiłeś w inny sposób?


@Teoriawojny: to jest sluzbowka w leasingu firmowym. Ja place z tego 1% wartosci katalogowej podatku, dla firmy to ok 600 ojro raty miesiecznej przy zalozeniu leasingu na 3 lata i limitu 150kkm

będziesz miał ciekawie z tym silnikiem xD


@Znawca_Bigosu: czemu?


Dwa pytania:

- ile taki?

-
Jaka cena, ponad stówę?

dość mocno, 36k ojro. Ale wyposażenie prawie pełne, brakuje tylko panoramy, która przy tym wyciszenie wnętrza wydawała mi się głośna.

@bidzej to drogi ten Focus w DE. Mi Mondeo MK5 2.0 240KM EB w wersji Titanium i praktycznie pelnym wyposazeniem( nie mam tylko skory i szyberdachu i rolet przy tylnich szybach) wyszlo 159k ceny katalogowej od ktorej oczywiscie mialem rabat. To praktycznie wychodzi Mondeo tansze od Focusa a
@bidzej: bo jebią się bardziej niż rumuńskie prostytutki, mam więcej tłumaczyć? Nie mam żadnego problemu do ciebie facet, tylko może się zdarzyć że będziesz źle wspominał ten silnik. Chociaż reguły nie ma, zdarzają się dobre może i coś nawet poprawili względem Transitów
bo jebią się bardziej niż rumuńskie prostytutki, mam więcej tłumaczyć? Nie mam żadnego problemu do ciebie facet, tylko może się zdarzyć że będziesz źle wspominał ten silnik.


@Znawca_Bigosu: no ja też problemu nie mam, chciałem się tylko dowiedzieć na co zwrócić uwagę ( ͡° ͜ʖ ͡°)-