Najwięcej godzin przegrane mam w Skyrim, Wiedźmin 3, Gothic 2 i Kroniki Myrtany. W jaką grę warto się zaopatrzyć, taką która wciągnie?
Gdyby RDR2 był za te 80 zł to dałbym mu drugą szansę. Komputer całkiem spoko mam.
Od siebie polecę Forze 5 oraz Gearsy 5.
#pcmasterrace #gry
Gdyby RDR2 był za te 80 zł to dałbym mu drugą szansę. Komputer całkiem spoko mam.
Od siebie polecę Forze 5 oraz Gearsy 5.
#pcmasterrace #gry
Przeglądając różne oferty moją
@fotograf_warszawiak: Bo nie ma kierownika na siedzisku, więc brakuje punktu odniesienia. Standardowa szyba kończy się tuż poniżej lusterek (i to przymocowanych do i tak już nisko osadzonej kierownicy), akcesoryjna nieco nad nimi. Dodaj te kilka centymetrów na pierwszym foto i wyobraź sobie gdzie by się kończyła - nadal wyraźnie poniżej klatki piersiowej, kierując cały pęd powietrza tuż pod kask/brodę (jeździłem już kilkoma "sportowo-turystycznymi"
@MrDracek: Gdybym miał większy budżet, to nie interesowałbym się CFMoto (od którego rozpoczęły się moje poszukiwania), tylko poszedł do BMW/Triumpha i kupił największego GSa lub Tigera z wałem Kardana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W tygodniu zobaczę tego V-Stroma, o którym wcześniej nawet nie myślałem, a wydaje się super propozycją (markowy, duży, z dobrym silnikiem i zawieszeniem oraz atrakcyjnie wyceniony).
Na nakedach bardzo często jest ciszej/bardziej komfortowo niż na takich adventurach ze średniej wielkości szybami. Na nakedzie kask masz w czystym powietrzu, które "ładnie" go opływa i nie tworzy zbędnych turbulencji. Na motocyklach ze średnimi szybami (które bardziej udają, że coś robią niż w rzeczywistości robią), cały pęd powietrza z czoła motocykla za sprawą niewystarczająco
Jeśli to nie kłopot/tajemnica, to mam do Ciebie jeszcze pytanie o kufry. Skąd je zamawiałeś, czy były w zestawie razem ze wszystkimi mocowaniami (stelażem na boczne i płytą na centralny) i czy bardzo drogo Cię to wszystko wyniosło?
Pytam, bo Suzuki oferuje teraz dwie wersje V-Stroma 1050 - zwykłą i DE (XT którą chyba Ty masz już nie ma), które na wyprzedaży rocznika
@fotograf_warszawiak: Dzięki za kolejną dawkę informacji. Obejrzałem na YT już chyba wszystko o tym modelu. O różnicy w ładowności kufrów wiedziałem, nie
Obejrzeć/pomacać planuję praktycznie wszystko, ale na pozostałe modele jakoś specjalnie się nie napalam. A jeśli chodzi o te zaproponowane teraz przez Ciebie:
Triumph mnie nie przekonuje. Wydaje się mniejszy od Suzuki, droższy, słabszy silnikowo, ten przód też jakiś taki bardziej "otwarty", do tego ma wysoko poprowadzony wydech więc ogranicza pojemność jednego z kufrów. Poza lepszym designem, w zasadzie same wady względem V-Stroma.
Afryka nawet w najtańszej wersji to już raczej nie
Motocykl w testach wypada fajnie, wygląda ok, "wizualnie" zapewnia nieco gorszą ochronę przed wiatrem od Suzuki ale to by było jeszcze do przetestowania podczas jazdy, tylko poza wyższą ceną od litrowego V-stroma (golas GT startuje od 65 tysięcy, wersja GT Pro z kilkoma dodatkami jak m.in. quickshifter jest jeszcze droższa bo 73 tysiące, na otomoto są jeszcze